Ommaviy oferta

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri
2.9-versiya, 2024 yil 14-iyundan kuchga kiradi

 

Ushbu Oferta O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankining tegishli litsenziyasiga ega bo‘lgan, to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish, jumladan, elektron pullardan foydalangan holda to‘lovlarni qabul qilish va qayta ishlash, shuningdek, ko‘rsatilishi “To‘lovlar va to‘lov xizmatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga zid bo‘lmagan boshqa xizmatlarni (keyingi o‘rinlarda matn mazmuniga qarab Xizmat ko‘rsatuvchi operator yoki Operator deb yuritiladi) ko‘rsatish huquqiga ega «CLICK» MChJ to‘lov tashkiloti tomonidan click™ savdo belgisi ostida masofaviy bank Xizmatini taqdim etish (keyingi o‘rinlarda kontekstga qarab click™ Servisi yoki Servis deb yuritiladi) bo‘yicha xizmat ko‘rsatish shartnomasini tuzish borasida jismoniy shaxslarga yo‘naltirilgan rasmiy ommaviy ofertadir.

Ushbu Ofertada ko‘rsatilgan harakatlarning bajarilishi jismoniy shaxsning ushbu Ofertada (keyingi o‘rinlarda Shartnoma deb yuritiladi) belgilangan shartlarda, tartibda va hajmda xizmatlar ko‘rsatish shartnomasini tuzishga roziligini (akseptini) shartlarsiz va so‘zsiz tasdiqlashi hisoblanadi.


  1. ATAMALAR VA TA’RIFLAR

1.1. click™ Servisi/Servis – dasturiy mahsulot bo‘lib, uning mutlaq huquqiy egasi «CLICK» MChJ hisoblanadi, O‘zbekiston Respublikasi banklariga hisobraqamni masofadan boshqarish xizmatlarini taqdim etish, Servisdan foydalanuvchilarga esa, jumladan, Yetkazib beruvchi xizmatlari uchun to‘lovlarni amalga oshirish, pul o‘tkazmalarini amalga oshirish, boshqa Kartalarga o‘tkazmalarni amalga oshirish va Servisning mavjud funksionali doirasida onlayn rejimda istalgan paytda va istalgan interfeysidan foydalanib boshqa harakatlarni amalga oshirish imkonini beradi. Servis interfeyslari quyidagilarni o‘z ichiga oladi:

  1. a) Mobil interfeys (https://m.click.uz);
  2. b) Veb-interfeys (https://my.click.uz);
  3. c) IOS va Android platformalari uchun mo‘ljallangan click™ (Evolution/UP) mobil ilovasi;
  4. d) IOS va Android platformalari uchun mavjud click™ START mobil ilovasi;
  5. e) USSD/SMS portallari ;
  6. f) Telegram-bot (@clickuz);
  7. g) click™ xizmatServisining funksionalligi doirasida mavjud bo‘lishi mumkin bo‘lgan boshqa interfeyslar

1.2. Servisdan foydalanuvchi/foydalanuvchi – O‘zbekiston Respublikasi bank(lar)ining mijozi bo‘lgan muomala layoqatiga ega (karta egasi  bo‘lgan, bank bilan tuzilgan tegishli shartnoma yoki ushbu Shartnomaning asosi asosida click™ Servisiga ulangan jismoniy shaxs) ushbu Oferta shartlarini akseptlash asosida Shartnoma tuzishga qaratilgan harakatlarni amalga oshirgan jismoniy shaxs.

1.3. Servis operatori/operatori – Foydalanuvchi tomonidan Servisdan foydalangan holda To‘lovlar/o‘tkazmalar va O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligida taqiqlanmagan boshqa operatsiyalarni amalga oshirishda texnik va axborot o‘zaro ta’sirini ta’minlovchi dasturiy, texnik, tashkiliy-huquqiy vositalar majmuasining egasi bo‘lgan «CLICK» MChJ.

1.4. Yetkazib beruvchi – tegishli bank bilan shartnoma tuzgan, aholiga har xil turdagi xizmatlar ko‘rsatuvchi va jismoniy shaxslardan, jumladan, Servisdan foydalanuvchilardan sotilgan tovarlar va ko‘rsatilgan xizmatlar uchun mablag‘ oluvchi yuridik shaxs yoki yuridik shaxsning filiali yoki yakka tartibdagi tadbirkorlar.

1.5. To‘lov kartasi/karta - naqd pulsiz to‘lov vositasi, u karta egasiga o‘z hisobidagi mablag‘lar bilan operatsiyalarni amalga oshirish uchun mo‘ljallangan elektron to‘lov vositasidir.

1.6. Xizmatlar - tegishli shartnoma asosida Yetkazib beruvchi tomonidan o‘z abonenti/mijozi/xaridoriga sotilgan, bajarilgan, ko‘rsatilgan tovarlar, ishlar, xizmatlar.

1.7. To‘lov - Yetkazib beruvchi oldidagi pul majburiyatlarini, jumladan, Yetkazib beruvchining xizmatlari uchun oldindan to‘lovni bajarish uchun Servisdan foydalanuvchi tomonidan Yetkazib beruvchiga to‘lanadigan naqd bo‘lmagan pul mablag‘lari.

1.8. Pul o‘tkazmasi - Servisdan foydalanuvchining topshirig‘i asosida bitta karta hisobvarag‘idan boshqa karta hisobiga o‘tkaziladigan naqd pulsiz mablag‘lar.

1.9. click™ PIN – Foydalanuvchining shaxsiy identifikatsiya kodi (parol), u tomonidan click™ Servisida yaratilgan va foydalaniladi, Servis interfeyslariga kirish imkoniyatini olish (avtorizatsiya) va (yoki) Servis doirasidagi operatsiyalarni tasdiqlash uchun zarur.

1.10. Karta egasi – jismoniy shaxs, nomiga Karta chiqarilgan O‘zbekiston Respublikasi bank(lar)ining mijozi yoki O‘zbekiston respublikasi banki bilan tuzilgan mijoz shartnomasi asosida ushbu Kartadan foydalanuvchi mijoz tomonidan vakolat berilgan shaxs.

1.11. “To‘lov monitoringi” xizmati – Operatorning axborot-texnologik yechimlari to‘plami bo‘lib, uning yordamida Foydalanuvchi To‘lov kartasidan foydalangan holda amalga oshirilgan barcha tranzaksiyalar to‘g‘risida ma’lumot olishi, xarajatlar/tushumlar statistikasini ko‘rishi, shuningdek, click™ Servisining funksionalida nazarda tutilgan amallarni bajarishi mumkin.

1.12. “Elektron kvitansiya” xizmati – Operatorning axborot texnologiyalari yechimlari kompleksi bo‘lib, foydalanuvchiga ushbu Shartnomaning 5.2-bandiga muvofiq ushbu Servis doirasida mavjud bo‘lgan Yetkazib beruvchilar foydasiga To‘lovlar amalga oshirilganligini tasdiqlovchi kvitansiyalarning qog‘oz nusxasini yetkazib berishga “buyurtma berish” imkonini beradi.

1.13. “SMS-axborot berish” xizmati – Yagona Respublika protsessing markazining (keyingi o‘rinlarda YeOPS deb yuritiladi) xizmati bo‘lib, u Kartochka egalariga o‘z mobil telefon raqamiga Karta orqali amalga oshirilgan operatsiyalar, jumladan, click™ Servis orqali amalga oshirilgan operatsiyalar to‘g‘risida SMS-xabar olish imkonini beradi. Ushbu xizmat YeOPS ning tegishli ofertasida belgilangan shartlar va tartibda ixtisoslashtirilgan axborot kiosklari (bank terminallari) orqali Kartani Karta egasining mobil telefon raqamiga biriktirish (karta ma’lumotlarini kiritish) orqali faollashtiriladi.

1.14. «click premium» xizmati - bir nechta xizmatlarni paketli taklifga birlashtirgan yoki bir yoki bir nechta xizmatlar uchun joriy xizmat shartlarini yaxshilaydigan mahsulot bo‘lib, uning to‘lovi akseptsiz rekurrent to‘lovlar orqali mijozdan yechib olinadi.

1.15. “click™ Boom” xizmati – Bluetooth simsiz ma’lumotlar uzatish orqali foydalanuvchi yaqinida joylashgan click™ mijozlariga mablag‘larni o‘tkazish funksiyasi.

1.16. «click™ Boom» xizmati doirasida mablag‘ jo‘natuvchi – pul mablag‘lari o‘tkazmalarini tashabbus qiladigan click™ mobil ilovasi foydalanuvchisi.

1.17. «click™ Boom» xizmati doirasida pul mablag‘larini oluvchisi – nomiga mablag‘ jo‘natilgan click™ mobil ilovasining foydalanuvchisi hisoblanadi.

1.18. Qog'oz chek - mahsulot yoki xizmatni sotib olish faktini tasdiqlovchi fiskal hujjatdir. U bir qator rekvizitlarni o'z ichiga olgan holda maxsus kassa tasmasida POS-terminal tomonidan taqdim qilinadi.

  1. SHARTNOMA MAVZUSI

2.1. Ushbu Shartnomaga ko‘ra, Servis operatori Foydalanuvchilarga yetkazib beruvchi xizmatlari uchun onlayn rejimda to‘lovlarni amalga oshirish, o‘z Kartalarini boshqarish, bir kartadan boshqa kartaga onlayn pul o‘tkazmalarini amalga oshirish, shuningdek, Servisning funksionali tomonidan taqdim etilgan boshqa operatsiyalarni amalga oshirish va boshqa xizmatlarni olish imkonini beruvchi click™ Servisidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi.

2.2. click™ Servisidan foydalanish foydalanuvchilar uchun bepul.

2.3. Ushbu Shartnomani tuzgan holda, Foydalanuvchi «CLICK» MChJga O‘zbekiston Respublikasining “Shaxsiy ma’lumotlar to‘g‘risida”gi qonunchiligi talablariga muvofiq, Operatorning Internet- resursida joylashtirilgan shaxsiy ma’lumotlarni himoya qilish va qayta ishlash siyosatida ko‘rsatilgan shartlar va tartibda uning shaxsiy ma’lumotlarini qayta ishlashga cheksiz rozilik beradi.

2.4. Shu bilan birga, Servis operatori O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligida taqiqlanmagan va Servisning funksionalida nazarda tutilgan, to‘lovlar/o‘tkazmalarni va boshqa operatsiyalarni foydalanuvchi tomonidan amalga oshirilgan taqdirda, faqat texnik va axborot o‘zaro ta’sirini ta’minlaydi va va Kartalardan Yetkazib beruvchilar foydasiga yoki bir Kartadan boshqa Kartaga tegishli mablag‘larni hisobdan chiqarish va hisobga kiritish uchun javobgar bo‘lmaydi.

Bu holatda javobgarlik ushbu bankning tegishli taklifida/shartnomasida ko‘rsatilgan shartlar va tartibda Foydalanuvchining kartasini chiqargan bank zimmasiga yuklanadi.

2.5. click™ Servisi foydalanuvchilarga pullik asosda taqdim etilishi mumkin bo‘lgan ba’zi xizmatlarni o‘z ichiga olishi mumkin. Bunday xizmatlar uchun tegishli to‘lovlarni undirish shartlari va tartibi ushbu Shartnomaning tegishli bo‘limlarida yoki unga ilovalarda belgilanadi.

 

  1. SHARTNOMA TUZISH (OFERTANI AKSEPTLASH) VA SERVISNI TAQDIM ETISH TARTIBI.

3.1. Servisga ulanish va undan keyin foydalanish uchun Karta egasi o‘z mobil telefoni orqali yoki boshqacha tarzda click™ Servicining  Interfeyslaridan (USSD menyusini chaqirtirish, ilovani yuklab olish va o‘rnatish, Telegram-bot dan foydalanish, veb-interfeys orqali yoki Servis funksionalida mavjud bo‘lgan boshqa usullar orqali) foydalangan holda tegishli interfeys ko‘rsatmalariga amal qilgan holda (a) Servisni ulash kerak bo‘lgan mobil telefoni raqamini biriktiradi (kiritadi), (b) click™-PIN kodini kiritadi (yaratadi), (c) Kartani biriktiradi (ma’lumotlarni kiritadi) va (d) ushbu Shartnoma shartlariga rozi bo‘ladi. Kartani click™ Servisiga “biriktirish” uchun zaruriy shart bu kartani “SMS xabar berish” xizmatiga ulashdir.

Bu holda, Operator ushbu bandning birorta talabiga rioya qilmasa, Foydalanuvchiga Servisga ulanishni rad etishga haqli.

3.2. Ushbu Shartnomaning 1-bandida nazarda tutilgan harakatlarni amalga oshirish, karta egasining ushbu shartnomada belgilangan shartlarda, tartibda va hajmda xizmatlar ko‘rsatish shartnomasini tuzishga roziligini (qabul qilishini) shartsiz va so‘zsiz tasdiqlashdir. Shu paytdan boshlab Karta egasi Servisdan foydalanuvchi maqomini oladi.

3.3. Shartnoma tuzilgan paytdan boshlab Servisdan foydalanuvchidan kelib chiqadigan huquqlar va talablar Servisdan foydalanuvchi tomonidan uchinchi shaxslarga berilishi mumkin emas.

3.4. Servisdan Foydalanuvchi tomonidan (a) Yetkazib beruvchi xizmatlari uchun to‘lovlar va (b)  boshqa kartalarga o‘tkazmalar va (c) Servis funksiyalarida nazarda tutilgan boshqa harakatlarni amalga oshirish orqali foydalaniladi.

3.5. Foydalanuvchining To‘lovlar/O‘tkazmalarni amalga oshirish to‘g‘risidagi farmoyishi uning irodasining ifodasidir va foydalanuvchi bunday tartibda ko‘rsatilgan ma’lumotlarning to‘g‘riligi uchun to‘liq javobgarlikni zimmasiga oladi. Bunday farmoyish Operatorning dasturiy va apparat vositalaridan foydalangan holda tegishli Servis interfeysi orqali Servisdan foydalanuvchi tomonidan rasmiylashtiriladi va yuboriladi.

3.6. Foydalanuvchi tomonidan To‘lov/o‘tkazma amalga oshirilganda, Operatorning Foydalanuvchi oldidagi majburiyatlari Foydalanuvchi ushbu Shartnomaning 3.7-bandiga muvofiq Karta balansidan pul mablag‘larini yechib olish to‘g‘risida ma’lumot olgan paytdan boshlab to‘liq bajarilgan hisoblanadi.

3.7. To‘lov/o‘tkazma muvaffaqiyatli yakunlanganidan so‘ng, foydalanuvchiga to‘lov/o‘tkazma to‘g‘risidagi tegishli xabar yuboriladi, u tegishli foydalanuvchi interfeysida ko‘rsatiladi yoki unga to‘lov/o‘tkazma to‘g‘risidagi ma’lumotlarni ko‘rsatuvchi SMS-xabar orqali yuboriladi, uning sirasiga quyidagilar kiradi:

  1. a) to‘lov/o‘tkazma summasi;
  2. b) tranzaksiyaning identifikatsiya raqamlari;
  3. c) tranzaksiyaning sanasi va vaqti;
  4. d) to‘lov/o‘tkazma tafsilotlari (to‘lov maqsadi, to‘lov amalga oshirilgan xizmatlar/tovarlar yoki pul o‘tkazmasini amalga oshirayotganda oluvchi Mijozning rekvizitlari).

3.8. click™ Servisidan foydalanish doirasida SMS-xabarlarni qabul qilish va jo‘natish bilan bog‘liq xizmatlar uchun Foydalanuvchi tomonidan to‘lov ushbu Uyali aloqa operatori va foydalanuvchi o‘rtasida tuzilgan obuna shartnomasida ko‘rsatilgan tariflarga muvofiq tegishli Uyali aloqa operatori tomonidan Foydalanuvchining abonent hisobidan yechib olinadi va yechib olinadi.

Bundan tashqari, agar abonentning Servisga ulangan mobil telefon raqami balansida mablag‘ yetarli bo‘lmasa, bunday SMS xabarlar yetkazilmaydi.

 

  1. XIZMAT DOIRASIDA YETKAZIB BYERUVCHI TOMONIDAN PULLI XIZMATLAR KO‘RSATISh XUSUSIYATLARI

4.1. Foydalanuvchiga tegishli haq to‘lanadigan Yetkazib beruvchilarning xizmatlari uchun to‘lovni amalga oshirish imkoniyatini taqdim etganda, bunday to‘lov Yetkazib beruvchi foydasiga To‘lov uchun to‘lanishi kerak bo‘lgan Interfeysda ko‘rsatilgan summadan ortiq miqdorda ushlab qolinadi.

4.2. Tegishli haq to‘lanadigan Yetkazib beruvchining xizmatlari uchun to‘lovni Servis doirasida mavjud bo‘lgan har qanday interfeys orqali tasdiqlash, O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 370-moddasiga muvofiq, Foydalanuvchining ushbu Shartnoma shartlarini to‘liq va so‘zsiz qabul qilganligini anglatadi.

4.3. Mukofotni hisobga olgan holda To‘lovni amalga oshirish uchun Foydalanuvchi kartasida mablag‘ yetarli bo‘lmasa, ushbu To‘lov amalga oshirilmaydi.

4.4. Yetkazib beruvchi o‘z xizmatlari uchun to‘lovni ular noto‘g‘ri taqdim etilgan taqdirda yoki Yetkazib beruvchi tomonidan taqdim etilgan boshqa hollarda qaytarish imkoniyatini nazarda tutgan hollarda, ushbu Shartnomaning 4.1-bandiga muvofiq haq sifatida hisobdan chiqarilgan pul summasi qaytarilmaydi.

 

  1. SERVIS DOIRASIDA OPERATOR TOMONIDAN PULLIK XIZMATLARINI KO‘RSATISh XUSUSIYATLARI

5.1. Foydalanuvchiga Servis operatorining tegishli to‘lov nazarda tutilgan xizmatlarini taqdim etishda, agar Servis doirasidagi alohida xizmatlar tavsifida boshqacha qoida nazarda tutilgan bo‘lmasa, bunday to‘lov foydalanuvchidan sukut bo‘yicha quyidagi tartibda undiriladi:

  1. a) bog‘langan kartadan Servis operatori foydasiga tegishli click™ Servis interfeysida ko‘rsatilgan miqdorlarda to‘lov shaklida;
  2. b) tegishli click™ Servis interfeysida belgilangan miqdorda, tartibda va shartlarda foydalanuvchining elektron hamyonidan mablag‘larni yechib olish shaklida;

5.2. Servisda mavjud bo‘lgan yoki Servisning funksionalligida boshqacha tarzda nazarda tutilgan istalgan interfeys orqali Servis operatorining bunday xizmatlari uchun to‘lovni tasdiqlash, tegishli to‘lov olinadigan bunday xizmatlarning faollashtirilganligini tasdiqlash Foydalanuvchi tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik Kodeksining 370-moddasiga muvofiq ushbu Shartnoma shartlarini to‘liq va so‘zsiz qabul qilish hisoblanadi..

5.3. Agar foydalanuvchining elektron hamyonida mablag‘ yetarli bo‘lmasa, Operator xizmatlari uchun to‘lov click™ Servisi interfeysiga qo‘shilgan istalgan mavjud foydalanuvchi kartasidan yechib olinadi.

5.4. Agar Foydalanuvchida Operator xizmatlari uchun to‘lovni hisobdan chiqarish uchun yetarli mablag‘ bo‘lmasa, ushbu Shartnomaning 5.1-bandining (a), (b)  kichik bandlariga muvofiq, Operator click™ Servisi Interfeysiga ulangan Foydalanuvchi kartalaridan Operator xizmatlari uchun to‘lash zarur bo‘lgan miqdorni bo‘lib-bo‘lib hisobdan chiqarishga haqli.

5.5. Agar foydalanuvchida yuqorida tavsiflangan shartlarni hisobga olgan holda hisobdan chiqarish uchun yetarli mablag‘ bo‘lmasa, xizmat ushbu Shartnomada ko‘rsatilgan tartibda va shartlarda Foydalanuvchi uchun ko‘rsatilishi to‘xtatiladi.

 

  1. SERVIS DOIRASIDA AYRIM XIZMATLARNI KO‘RSATISh XUSUSIYATLARI

6.1. Servis doirasida Operator tomonidan taqdim etiladigan alohida xizmatlarning batafsil tavsifi ushbu Shartnomaga ilova qilingan va uning ajralmas qismini tashkil etuvchi Ilovalar shaklida har bir bunday xizmat tavsifida keltirilgan.

6.2. Servisda mavjud bo‘lgan yoki Servisning funksionalida boshqacha tarzda nazarda tutilgan har qanday interfeys orqali to‘lovni tasdiqlash, Servis operatorining bunday xizmatlari uchun tegishli to‘lov olinadigan bunday xizmatlarning faollashtirilganligini tasdiqlash, Foydalanuvchi tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 370-moddasiga muvofiq ushbu Shartnoma shartlarini to‘liq va so‘zsiz qabul qilish hisoblanadi.

 

  1. TARAFLARNING HUQUQ VA MAJBURIYATLARI

7.1. Operator quyidagilarni zimmasiga oladi:

7.1.1. click™ Servisining uzluksiz ishlashini ta’minlash;

7.1.2. O‘z Koll-markazi va Operatorda mavjud bo‘lgan boshqa usullar orqali foydalanuvchilarni axborot qo‘llab-quvvatlash;

7.1.3. O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq foydalanuvchining shaxsiy ma’lumotlari, shuningdek bank sirini tashkil etuvchi ma’lumotlarning maxfiyligini ta’minlash;

7.1.4. Tegishli Servis interfeyslarida ushbu Shartnomaga kiritilgan o‘zgartirishlar va/yoki boshqa muhim voqealar va yangiliklar, jumladan, Servisga ulangan yangi yetkazib beruvchilar to‘g‘risidagi ma’lumotlar, shuningdek, Servisga kiritilgan o‘zgarishlar to‘g‘risidagi xabarlarni nashr qilish.

7.1.5. Foydalanuvchi va Yetkazib beruvchi va/yoki boshqa Taraflar o‘rtasida yuzaga keladigan nizolarni hal qilishda ishtirok etish.

7.2. Operator quyidagi huquqlarga ega:

7.2.1. Agar bunday harakat va/yoki harakatsizlik Operator tomonidan O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi va/yoki ushbu Shartnomaning buzilishiga olib kelsa, Servisdan foydalanuvchisiga Servis doirasida operatsiyani amalga oshirishni rad etish.

7.2.2. Servisdan foydalanuvchi tomonidan ushbu Shartnoma shartlari va (yoki) O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligi talablari buzilgan taqdirda va (yoki) Servisdan foydalanuvchining firibgarlik operatsiyalariga va (yoki) jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirish bo‘yicha operatsiyalarga qandaydir tarzda aloqador ekanligiga shubha tug‘ilganda, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligida nazarda tutilgan boshqa hollarda Operator bir tomonlama tartibda holatlar aniqlangunga qadar Servisdan foydalanishni vaqtincha to‘sib qo‘yish yoki istalgan vaqtda Servisdan foydalanuvchining Operatorga ma’lum bo‘lgan istalgan manziliga va (yoki) tegishli Interfeys xizmatiga tegishli xabarnoma yuborish orqali ushbu Shartnomani bekor qilish huquqiga ega.

7.3. Servisdan foydalanuvchi zimmasiga quyidagi majburiyatlarni oladi:

7.3.1. Servisdan ushbu Shartnomada belgilangan tartibda foydalanish.

7.3.2. Operator tomonidan tegishli Servis interfeyslarida e’lon qilingan Servisdan foydalanuvchilar uchun xabarlarni kuzatib borish. Ushbu xabarlardagi talablarga rioya qilish.

7.3.3. Shaxsiy ma’lumotlarni va/yoki Servisga kirishni ta’minlaydigan boshqa rekvizit va ma’lumotlarni (keyingi o‘rinlarda "Servisga kirish uchun rekvizitlar" deb yuritiladi) uchinchi shaxslarga bermaslik.

7.3.4. Servisga kirish uchun ma’lumotlarni uchinchi shaxslar tomonidan noqonuniy ravishda olish va ulardan foydalanishning oldini olish uchun zarur tashkiliy va texnik choralarni ko‘rish.

7.3.5. Servisga kirish uchun rekvizitlardan uchinchi shaxslar tomonidan noqonuniy foydalanish faktlari yoki shubhalari, jumladan, Servis ko‘rsatilayotgan mobil telefon raqamiga ulangan kirish huquqi yo‘qotilgan (yo‘qolgan, o‘g‘irlangan yoki boshqa yo‘l bilan) holatda Operatorni darhol xabardor qilish.

7.3.6. Servis orqali noqonuniy moliyaviy operatsiyalarni, noqonuniy savdoni, jinoyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga yoki terrorizmni moliyalashtirishga qaratilgan operatsiyalarni yoki qonun bilan taqiqlangan boshqa harakatlarni amalga oshirmaslik.

7.3.7. Tizimli ravishda foyda olishga yoki daromadni yashirishga qaratilgan operatsiyalarni amalga oshirish uchun Servisdan foydalanmaslik.

 

  1. TARAFLARNING JAVOBGARLIGI

8.1. Taraflar ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini bajarmaganliklari uchun javobgardirlar.

8.2. Servisdan foydalanuvchi tegishli Servis interfeysi orqali To‘lovlar/O‘tkazmalarni amalga oshirish bo‘yicha farmoyishda ko‘rsatilgan ma’lumotlarning to‘g‘riligi uchun yakka o‘zi javobgar bo‘ladi va agar to‘lovlar/o‘tkazmalarni amalga oshirish bo‘yicha noto‘g‘ri ma’lumotlar taqdim etilgan bo‘lsa, Servis ko‘rsatuvchi operator tomonidan ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini lozim darajada bajarmaganligi munosabati bilan Servis ko‘rsatuvchi operatorga hech qanday da’vo qo‘yishga haqli bo‘lmaydi.

Agar tegishli ma’lumotlar noto‘g‘ri ko‘rsatilgan bo‘lsa, To‘lov/O‘tkazma tashabbuskori hisobidan chiqarilgan mablag‘lar qaytarilmaydi.

8.3. Tizim operatori Foydalanuvchidan Servis ulangan mobil telefon raqamiga kirish huquqini yo‘qotganligi to‘g‘risidagi arizani olguncha foydalanuvchining xohish-irodasini o‘z ichiga olgan to‘lov farmoyishi Foydalanuvchidan olingan hisoblanadi.

8.4. Foydalanuvchi Servis ulangan mobil telefon raqamiga kirish imkoni yo‘qolgan taqdirda Operator uning yo‘qolishi to‘g‘risida foydalanuvchidan ko‘chirma olguncha Servisdan foydalangan holda amalga oshirilgan to‘lovlarni/o‘tkazmalarni qaytarishni talab qilishga haqli emas.

8.5. Foydalanuvchi Servis ulangan mobil telefon raqamidan foydalanuvchi nomidan amalga oshirilgan uchinchi shaxslarning har qanday xatti-harakatlari, shuningdek, uning mobil qurilmasida o‘rnatilgan Servisga kirish ilovalari va dasturlaridan foydalanish yoki uning hisob ma’lumotlaridan foydalanish uchun tavakkalchilik va javobgarlikni zimmasiga oladi.

8.6. Foydalanuvchi Servis ulangan mobil (abonent) telefon raqami yo‘qotilgan, o‘g‘irlangan yoki unga kirish imkoniga ega bo‘lmagan boshqa hollarda, ushbu Shartnomaning 3.5-bandiga muvofiq Operator foydalanuvchidan ushbu raqamga kirish huquqini yo‘qotish to‘g‘risidagi arizani olgan paytgacha Foydalanuvchi uchinchi shaxslarning ushbu xizmatdan foydalanish bilan bog‘liq har qanday harakatlari uchun barcha xavf va javobgarlikni zimmasiga oladi.

8.7. Operator foydalanuvchining texnik platformalari va transport tarmoqlari yoki aloqa tarmoqlarining ishlashidagi kechikishlar va uzilishlar uchun javobgar emas, ularning paydo bo‘lishi Operatorning aybi bilan bo‘lmaydi.

8.8. Operator Foydalanuvchi tomonidan Servisga va (yoki) boshqa shaxsiy ma’lumotlarga kirish uchun o‘z Rekvizitlarini oshkor qilganligi sababli Foydalanuvchi tomonidan ko‘rilgan har qanday zarar uchun javobgar emas.

8.9. Operator Yetkazib beruvchilar tomonidan Foydalanuvchiga taqdim etilayotgan Servislarning sifati, shuningdek, Yetkazib beruvchilarning foydalanuvchilar oldidagi jarayonda va xaridorlar tomonidan bunday yetkazib beruvchilardan sotib olingan xizmatlarni taqdim etish bilan bog‘liq ravishda yuzaga keladigan majburiyatlari uchun javobgar emas.

8.10. Foydalanuvchi o‘zi tarafidan Servisda amalga oshirgan barcha operatsiyalar uchun javobgardir.

8.11. Operator ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini to‘liq yoki qisman bajarmaganlik uchun, basharti bajarilmaslik yoki noto‘g‘ri bajarilish taraf oldindan ko‘ra olmaydigan yoki oqilona chora-tadbirlar bilan oldini olish imkoni bo‘lmagan favqulodda vaziyatlar natijasida yuzaga kelgan fors-major holatlari (fors-major) oqibati bo‘lsa, javobgarlikdan to‘liq ozod qilinadi. Bunday favqulodda holatlarga quyidagilar kiradi: tabiiy ofatlar, avariyalar, suv toshqinlari, zilzilalar, epidemiyalar, yong‘inlar, tartibsizliklar, ish tashlashlar, inqiloblar, harbiy harakatlar, ushbu Shartnomadagi faoliyat turlarini to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoki bilvosita taqiqlovchi qonun hujjatlari hukumat qarorlari va davlat organlarining buyruqlari kuchga kirishi; to‘lov tizimining ishlamay qolishi/to‘xtab qolishi bilan bog‘liq holatlar, tizimni qo‘llab-quvvatlovchi mahalliy yoki server uskunalari nazoratini egallab olishga qaratilgan harakatlar, tizimga xizmat ko‘rsatuvchi kompyuter tarmog‘iga xizmat ko‘rsatishdan bosh tortish, tizimni qo‘llab-quvvatlovchi kompyuter tarmog‘ining beqarorligi, tizimga xakerlik hujumlari, tizimga zararli dasturlarning joriy etilishi, dasturiy ta’minotni buzish, ddos hujumlari (tizim orqali to‘lovlarni amalga oshirishga qaratilgan uchinchi shaxslarning qasddan hujumlari), shuningdek, taraflarning oqilona nazoratidan tashqari ushbu Shartnoma bo‘yicha majburiyatlarni bajarishga to‘sqinlik qiladigan boshqa holatlar.

8.12. Operator boshqa tashkilotlar tomonidan taqdim etilgan aloqa liniyalarining sifati va unga tegishli bo‘lmagan boshqalarning uskunalari, jumladan, boshqa tashkilotlarga tegishli ma’lumotlarni uzatish tarmoqlarining tranzit tugunlari ishlashi uchun javobgar emas.

 

  1. SHARTNOMANI AMAL QILISH MUDDATI VA BEKOR QILISH TARTIBI

9.1. Ushbu Shartnoma jismoniy shaxs tomonidan Ommaviy oferta akseptlangan (qabul qilingan) kundan boshlab kuchga kiradi va Taraflar ushbu Shartnoma bo‘yicha o‘z majburiyatlarini to‘liq bajarmaguncha amal qiladi.

9.2. Foydalanuvchi istalgan vaqtda Servis interfeyslarida mavjud bo‘lgan funksionalga muvofiq Servisdan chiqib ketish orqali ushbu Shartnomani ijrosini rad etishga haqli.

9.3. Ushbu Shartnomani bekor qilish, Servis doirasida pullik xizmatlar uchun, agar bunday xizmatlar faollashtirilgan bo‘lsa, Shartnomalarni bekor qilishni anglatmaydi.

9.4. Ushbu Shartnoma Operator tomonidan ushbu Shartnomada ko‘rsatilgan shartlarga muvofiq bir tomonlama tartibda bekor qilinishi mumkin.

 

  1. YAKUNIY QOIDALAR

10.1. Ushbu Shartnoma bo‘yicha yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan barcha nizolar muzokaralar yo‘li bilan hal qilinadi. Agar muzokaralar yo‘li bilan kelishuvga erishilmasa, Taraflar o‘zaro kelishmovchiliklarni O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga muvofiq sud tartibida hal qiladilar.

10.2. Ushbu Shartnoma bilan tartibga solinmagan barcha masalalar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga muvofiq hal etiladi.

 

  1. SERVIS OPYERATORINING REKVIZITLARI

To‘lov tashkiloti «CLICK» MChJ

Yuridik manzili: Toshkent shahri, Mirzo-Ulug'bek tumani, Salar ko'chasi, 35

Bank rekvizitlari: hisob raqami 2020 8000 8049 4271 3001

«Asia Alliance Bank» ATB, Shayxontour filialida

MFO 01095

STIR 302 134 733

O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 2020 yil 28 martdagi 1-sonli litsenziyasi.

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 1-ilova

 

«TO‘LOVLARNI MONITORINGI» XIZMATINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

  1. Operator Servisdan foydalanuvchilarga «To‘lovlarni monitoringi» xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning yordamida Foydalanuvchi Servisga ulangan Karta yordamida amalga oshirilgan barcha tranzaksiyalar to‘g‘risida ma’lumot olishi va xarajatlar/kirimlar statistikasini ko‘rishi shuningdek, "To‘lov monitoringi" xizmatining funksionalida nazarda tutilgan boshqa harakatlarni bajarishi mumkin.
  2. «To‘lovlarni monitoringi» xizmati click™ Servisi interfeyslarida ishlaydi va faqat Servis foydalanuvchilari uchun mavjud.
  3. «To‘lovlarni monitoringi» xizmati shartlariga rozilik berish va shunga mos ravishda ushbu Shartnoma shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan ushbu Servisni veb-interfeys yoki Telegram-bot orqali click™ Servisini faollashtirish orqali amalga oshiriladi. Biroq, ushbu xizmat hozirda faqat ushbu bandda ko‘rsatilgan interfeyslarda mavjud.
  4. Agar click™ Servisiga boshqa Foydalanuvchi kartalari ulangan bo‘lsa, «To‘lovlarni monitoringi» xizmati faqat Foydalanuvchi tomonidan faollashtirilgan Karta uchun taqdim etiladi. Ushbu Servisni click™ Servisiga ulangan boshqa kartalar uchun faollashtirish uchun Foydalanuvchi bu holatni click™ Servis interfeysining tegishli bo‘limida ko‘rsatishi lozim.
  5. Foydalanuvchilar uchun to‘lov monitoringi xizmatining narxi ushbu Servisga ulangan har bir Kartochka uchun oyiga O‘zbekiston Respublikasining ming (1000) so‘mi miqdorida belgilanadi.
  6. Pul mablag‘lari «To‘lovlarni monitoringi» xizmatiga ulangan Foydalanuvchi kartasidan avtomatik tarzda yechib olinadi. Kelajakda yechib olishlar kalendar oyining har birinchi kunida oldindan to‘lov rejimida amalga oshiriladi. Birinchi kalendar oyida ushbu Servisdan foydalanganlik uchun to‘lov, «To‘lovlarni monitoringi» xizmati yoqilgan sanadan qat’i nazar, to‘liq miqdorda undiriladi. Shu bilan birga, «To‘lovlarni monitoringi» xizmati so‘nggi o‘n ikki (12) oy ichida faqat ushbu Servisga ulangan Karta yordamida amalga oshirilgan barcha operatsiyalar to‘g‘risida ma’lumot olish imkoniyatini beradi.
  7. Mablag‘ni yechib olish to‘g‘ridan-to‘g‘ri «To‘lovlarni monitoringi» xizmatiga ulangan Foydalanuvchi kartasidan amalga oshiriladi.
  8. Mablag‘lar hisobdan chiqarish uchun «To‘lovlarni monitoringi» xizmatiga ulangan Kartada yetarli miqdorda mablag‘ mavjud bo‘lgan taqdirdagina hisobdan chiqariladi.

Agar ushbu kartada mablag‘ yetarli bo‘lmasa, «To‘lovlarni monitoringi» xizmati o‘chirib qo‘yiladi.

«To‘lovlarni monitoringi» xizmati ushbu Shartnomaning 5-bo‘limida belgilangan tartibda qayta tiklanadi. Bunda to‘lov joriy davr uchun (Foydalanuvchi uchun To‘lov monitoringi xizmati yoqilgan paytdan boshlab) undiriladi va Servisni to‘lash uchun zarur bo‘lgan mablag‘ yo‘qligi sababli ushbu xizmatni to‘xtatib turish muddatini o‘z ichiga olmaydi.

  1. Foydalanuvchi istalgan vaqtda tegishli click™ Servis interfeysida ushbu Servisni o‘chirib qo‘yish orqali «To‘lovlarni monitoringi» xizmatidan voz kechish huquqiga ega. Bunda joriy davr uchun avans sifatida Foydalanuvchi kartasidan yechib olingan summa qaytarilmaydi.
  2. Servisni avtomatik ravishda o‘chirish ushbu Shartnomaning 5.4-bandiga muvofiq Kartada mablag‘ yo‘qligi (etarli emasligi) tufayli amalga oshiriladi.
  3. Agar foydalanuvchi click™ Servisidan uzilsa, «To‘lovlarni monitoringi» xizmati avtomatik ravishda o‘chirilmaydi. «To‘lovlarni monitoringi» xizmatidan uzilish faqat click™ Servisi interfeyslarida yoki ushbu Shartnomada ko‘rsatilgan manzilga yozma so‘rov yuborish orqali amalga oshiriladi.

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 2-ilova

 

“ELEKTRON KVITANSIYA” XIZMATINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

 

  1. Operator click™ Servisidan (keyingi o‘rinlarda Servis deb yuritiladi) Foydalanuvchilarga “Elektron kvitansiya” xizmatidan (keyingi o‘rinlarda hizmat deb yuritiladi) foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning yordamida Foydalanuvchi Kommunal xizmatlarni yetkazib beruvchilar foydasiga va/yoki Servis funksiyasi doirasida mavjud bo‘lgan boshqa Yetkazib beruvchilar foydasiga amalga oshirilgan to‘lovlar to‘g‘risida ma’lumot olishi mumkin.
  2. Servis quyidagi ko‘rinishda taqdim etilishi mumkin:

- click™ Servisi interfeyslarida «CLICK» MChJ shtempeli bosilgan, to‘lov haqiqatan ham click™ tizimi orqali muvaffaqiyatli amalga oshirilganligini tasdiqlovchi elektron chek;

- to‘lov haqiqatan ham click™ tizimi orqali muvaffaqiyatli amalga oshirilganligini tasdiqlovchi «CLICK» MChJ muhri tushirilgan qog‘oz kvitansiya. Bunday kvitansiya Foydalanuvchiga pochta orqali yuboriladi.

Taqdim etish usulidan qat’i nazar, click™ tizimi tomonidan chiqarilgan kvitansiyalar tarkibi:

  1. a) to‘lov miqdori;
  2. b) click™ tizimidagi va Yetkazib beruvchidagi tranzaksiya identifikatsiya raqamlari;
  3. c) tranzaksiyaning sanasi va vaqti;
  4. d) to‘lov/o‘tkazma tafsilotlari (to‘lov maqsadi yoki to‘lov amalga oshirilgan xizmatlar);
  5. e) ushbu Xizmat yoki yetkazib beruvchisi funksionalida nazarda tutilgan boshqa ma’lumotlar.
  6. “Elektron kvitansiya” xizmati click™ Servisi interfeyslarida ishlaydi va faqat Servis foydalanuvchilari uchun mavjud.
  7. Operator Qog‘oz kvitansiyasini yetkazib berish xizmati uchun ma’lum to‘lovni belgilashga haqli, uning miqdori va to‘lash tartibi tegishli Servis interfeysida ko‘rsatilgan.
  8. Qog‘oz kvitansiyani olish uchun Foydalanuvchi Telegram-bot xizmati interfeysida (@clickuz) tegishli bo‘limni (“buyurtma beradi”) tanlaydi, qog‘oz chekni ma’lum bir manzilga yetkazish uchun zarur ma’lumotlarni (shaklni) to‘ldiradi (agar mavjud bo‘lsa) va ushbu Servis uchun (agar tegishli to‘lov taqdim etilgan bo‘lsa) Servis interfeysida belgilangan miqdorda va tartibda to‘laydi.
  9. “Elektron kvitansiya” xizmatining shartlariga rozilik berish va shunga mos ravishda ushbu Shartnoma shartlarini qabul qilish ushbu Servis uchun to‘lovni tasdiqlash (agar ushbu Servisning funksionalligida nazarda tutilgan bo‘lsa) veb-interfeys orqali yoki click™ Servisining Telegram-bot yoki USSD orqali hisob-fakturani to‘lash yoki ushbu Servis uchun to‘lov taqdim etilmagan bo‘lsa, ushbu Servisni olganligini boshqacha tarzda tasdiqlash orqali amalga oshiriladi. Biroq, ushbu Servis hozirda faqat ushbu bandda ko‘rsatilgan Interfeyslar ichida mavjud.
  10. Foydalanuvchidan pul mablag‘lari hisobdan chiqarilgandan so‘ng yoki ushbu Servisning qog‘oz kvitansiyasini yetkazib berish bo‘yicha boshqa "buyurtma" Tasdig‘ini olgandan so‘ng, Operator besh (5) ish kunidan kechiktirmay kvitansiyani chop etish, muhr qo‘yish va keyinchalik Foydalanuvchi tomonidan ko‘rsatilgan manzilga “buyurtma pochta” orqali kvitansiyani yetkazib berish uchun “O‘zbekiston pochtasi” AJning tegishli filialiga («O'zbekiston pochtasi» AJ) topshirish majburiyatini oladi.

Keyinchalik, tegishli Servis interfeysida "buyurtma qilingan" kvitansiyaning yetkazib berish/jo‘natish holatini kuzatishingiz mumkin. Bunday holda, Operator faqat tegishli kvitansiyani pochta bo‘limiga topshirish uchun javobgar bo‘ladi, mos ravishda Servis interfeyslarida yetkazib berish/jo‘natish holatini ko‘rsatganda, "buyurtma qilingan" kvitansiya o‘tkazilgandan keyin “O‘zbekiston pochtasi” AJ operatori tomonidan ko‘rsatilgan holatlar olingan ma’lumotlarni aks ettiradi.

  1. Operator “O‘zbekiston pochtasi” AJning “buyurtma qilingan” kvitansiyasini yetkazib berish muddati va fakti uchun javobgar bo‘lmaydi. “Buyurtma qilingan” kvitansiya yetkazib berilmagan yoki kech topshirilgan taqdirda barcha da’vo arizalari “O‘zbekiston pochtasi” AJga yuboriladi.

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 3-ilova

 

“click™ premium” XIZMATINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

  1. Operator Servis foydalanuvchilariga “click™ premium” xizmatidan (keyingi o‘rinlarda Xizmat deb yuritiladi) foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning ulanishi Foydalanuvchiga qo‘shimcha imkoniyatlarni ishlatish imkonini beradi, xususan*[1]:

- barcha turdagi to‘lovlar uchun ikki marta keshbek;

- uyali aloqa operatorlariga to‘lovlar uchun 5% gacha oshirilgan keshbek;

- kartadan kartaga komissiyasiz o‘tkazmalar (P2P o‘tkazmalari);

- click premium support funksiyasiga kirish.

  1. Xizmat click™ servisi (keyingi o‘rinlarda Servis deb yuritiladi) interfeyslarida ishlaydi va faqat Servis foydalanuvchilari uchun mavjud.
  2. Xizmat shartlariga rozilik berish va shunga mos ravishda ushbu Shartnoma shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan ushbu Xizmatni Servis interfeyslari orqali faollashtirish orqali amalga oshiriladi.
  3. Servisdan foydalanuvchilar uchun xizmat narxi O‘zbekiston Respublikasining ellik ming (50 000) so‘mini tashkil etadi.
  4. Servis o‘ttiz (30) kalendar kun muddatga ko‘rsatiladi.
  5. Mablag‘lar avtomatik tarzda quyidagi tartibda hisobdan yechiladi:
  6. a) Servisga birinchi ulanish uchun to‘lov Foydalanuvchining Servis interfeyslarida o‘z xohishiga ko‘ra amalga oshiriladi.
  7. b) mablag‘larni keyingi hisobdan chiqarish Foydalanuvchining elektron hamyonidan yoki ushbu Shartnomaning 5-bo‘limiga muvofiq amalga oshiriladi.
  8. “To‘lovlar uchun ikki marta keshbek” xizmati naqd pul olinmagan xizmatlarga taalluqli emas va uni Katta keshbek aksiyalari va/yoki Servisning kobrending kartalari bilan birlashtirib bo‘lmaydi.
  9. Xizmat doirasida pul o‘tkazmalari (P2P o‘tkazmalari) komissiya haqi undirilmasdan, bepul amalga oshiriladi.

8.1. Xizmat doirasida Kartadan Kartaga bepul o‘tkazmalarning limiti o‘ttiz (30) kalendar kuni mobaynida O‘zbekiston Respublikasining o‘n million (10 000 000) so‘mini tashkil etadi.

8.2. Shartnomadagi ushbu Ilovaning 8.1-bandida ko'rsatilgan limit tugagandan so'ng, joriy kalendar oyida keyingi o'tkazmalar uchun Xizmat interfeyslarida ko'rsatilgan miqdorda komissiya undiriladi.

8.3. Agar bir martalik o'tkazma summasi Shartnomadagi ushbu Ilovaning 8.1-bandida ko'rsatilgan limitdan oshib ketgan bo'lsa, komissiya amaliyotning umumiy summasidan undiriladi.

8.4. “Kartadan kartaga bepul o‘tkazmalar” xizmatidan foydalanganda (P2P o‘tkazmalari) keshbek o‘tkazilmaydi.


8.5. Xizmatni o‘chirish ushbu Shartnomaning 5-bo‘limiga muvofiq mablag‘ yo‘qligi (etarli emasligi) va (yoki) Xizmatning tegishli interfeysida Foydalanuvchi tomonidan ushbu Xizmatni avtomatik yangilashni o‘chirib qo‘yish tufayli avtomatik ravishda amalga oshiriladi. Bunday holda, Xizmat to‘langan muddatning oxirgi kunigacha amal qiladi va qayta hisob-kitob qilinmaydi. Ilovani o‘chirib tashlaganda, Xizmat o‘z faoliyatini to‘xtatmaydi.

 

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 4-ilova

 

«click™ Boom» FUNKSIONALINING XUSUSIYATLARI

 

  1. Operator click™ Servisi foydalanuvchilariga “click™ premium” ulanishi sharti bilan “click™ Boom” xizmatining funksiyalaridan foydalanish imkoniyatini beradi. “click™ Boom” xizmatining funksionali Bluetooth simsiz ma’lumotlar uzatish orqali pul o‘tkazmalarini (P2P o‘tkazmalari) yuborish va/yoki qabul qilish imkonini beradi.
  2. “click™ Boom” funksiyasi doirasida pul jo‘natuvchisi – pul o‘tkazmasini boshlagan click™ mobil ilovasining foydalanuvchisi hisoblanadi. Tashabbuskor faqat “click™ premium”ga ega bo‘lgan taqdirda “click™ Boom” xizmatidan foydalangan holda pul o‘tkazmasini boshlashi mumkin.
  3. “click™ Boom” funksiyasi doirasida mablag‘ oluvchi – “click™ Boom” xizmati doirasida tashabbuskordan pul o‘tkazmasini oladigan click™ mobil ilovasi foydalanuvchisi. “click™ Boom” xizmati orqali pul mablag‘larini olish uchun “click™ premium” shart emas.

“click™ Boom” xizmatini o‘chirib qo‘yish “click™ premium” xizmatini o‘chirib qo‘yish va/yoki tegishli click™ Servisi interfeysida ushbu xizmatni o‘chirish orqali amalga oshirilishi mumkin.

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 5-ilova

 

XIZMAT DOIRASIDA PUL O‘TKAZMALARINI AMALGA OSHIRISH XUSUSIYATLARI

 
1. Bir Kartadan boshqasiga o‘tkazmani amalga oshirishda Foydalanuvchidan O‘tkazma boshlangan kartani chiqargan bankning tegishli taklifida nazarda tutilgan miqdorda, tartibda va shartlarda tegishli komissiya undiriladi. Bunday komissiya tegishli Servis interfeysida ko‘rsatilgan miqdorda, o‘tkazma summasidan ortiq miqdorda ushlab turiladi.

Bunday holda, Kartani chiqargan bank O‘tkazma summalarining chastotasi va (yoki) miqdori bo‘yicha cheklovlar qo‘yishi mumkin, ularni amalga oshirish tartibi va shartlari bankning tegishli taklifida ko‘rsatilgan.
2. Pul o‘tkazmasining tasdiqlanishi – Foydalanuvchi tomonidan ushbu Shartnoma shartlarini va Pul o‘tkazmasi boshlangan kartani chiqargan bank taklifini to‘liq va so‘zsiz qabul qilishi hisoblanadi.
3. Agar bank komissiyasini hisobga olgan holda o‘tkazmani amalga oshirish uchun Foydalanuvchi kartasida mablag‘ yetarli bo‘lmasa, bunday o‘tkazma amalga oshirilmaydi.

 4. Foydalanuvchi (Interfeysda identifikatsiyadan o‘tgan yoki o‘tmagan) Qabul qiluvchining telefon raqamiga ega bo‘lsa, Pul o‘tkazmasini amalga oshirish imkoniyatiga ega. Interfeysda Qabul qiluvchining telefon raqamini kiritishda quyidagilar ko'rsatiladi: 1) Interfeysda karta raqami ko'rsatilmagan, lekin Karta egasining nomi ko'rsatilgan holda identifikatsiyadan o'tgan Qabul qiluvchining asosiy kartasi va 2) Qabul qiluvchining elektron hamyoni.
Qabul qiluvchi asosiy kartani interfeysga biriktirmagan bo'lsa, Yuboruvchi interfeysida faqat Qabul qiluvchining elektron hamyoni ko'rsatiladi.
Agar Qabul qiluvchi asosiy kartani interfeysga biriktirmagan bo'lsa va elektron hamyonga ega bo'lmasa, Yuboruvchi interfeysning o'zida ko'rsatilgan mos variantdan foydalangan holda Interfeysda pul o'tkazmasini amalga oshirishi mumkin va oluvchi o'z navbatida Pul o'tkazmasini kirim qilish uchun karta tanlaydi.
Foydalanuvchi Ofertani qabul qilganda ushbu bandning shartlarini so'zsiz to'liq qabul qiladi.

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 6-ilova

  

“Rekvizitlar bo‘yicha to‘lov” XIZMATINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

 

  1. Operator click™ Servisi foydalanuvchilariga “Rekvizitlar bo‘yicha to‘lov” xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi.
  2. Rekvizitlardan foydalangan holda to‘lovni amalga oshirish uchun Foydalanuvchi to‘lovni amalga oshirish uchun quyidagi zarur ma’lumotlarni kiritadi:

bank tashkiloti MFO raqami;

hisob raqami;

oluvchining nomi;

to‘lovning maqsadi va to‘lov miqdori.

Belgilangan ma’lumotlarni kiritib, "to‘lash" tugmasini bosgandan so‘ng, pul kartadan yechib olinadi.

  1. Rekvizitlardan foydalangan holda pul o‘tkazmasini amalga oshirishda Foydalanuvchi to‘lov summasining 1% miqdorida komissiya to‘laydi.
  2. Qabul qiluvchining joriy hisob raqamiga boshlangan to‘lovni amalga oshirish, oluvchi bankining imkoniyatlariga qarab, bir necha daqiqadan yetmish ikki (72) soatgacha davom etishi mumkin.

To‘lov oluvchining bank hisobraqamiga amalga oshirilgandan so‘ng, to‘lov holati "Muvaffaqiyatli yakunlandi" ga o‘zgaradi.

  1. Joriy hisob raqamiga pul mablag‘lari muvaffaqiyatli o‘tkazilgandan so‘ng Foydalanuvchiga kvitansiya olish imkoni paydo bo‘ladi, uni Telegram-bot @clickuz yoki my.click.uz veb-saytidagi shaxsiy kabinet orqali qog‘oz ko‘rinishida yuklab olish yoki buyurtma qilish mumkin.
  2. “Qayta ishlashda” holatiga ega bo‘lgan to‘lovni bekor qilish bankning ushbu to‘lov amalga oshirilayotgan texnik imkoniyatlari mavjud bo‘lgandagina amalga oshiriladi.
  3. “Muvaffaqiyatli yakunlandi” holatidagi to‘lovni bekor qilish (ya’ni, mablag‘ oluvchining joriy hisob raqamiga allaqachon jo‘natilgan) bank tomonidan mablag‘ni oluvchi olingan mablag‘larni ushbu to‘lovni amalga oshirgan bankning tranzit hisob raqamiga o‘tkazadidan so‘ng Foydalanuvchining plastik kartasiga mablag‘ o‘tkazish yo‘li bilan amalga oshiriladi. Bunday holda, foydalanuvchi bankning tranzit hisobvarag‘iga pul mablag‘larini qaytarish bo‘yicha mablag‘larni oluvchi bilan bog‘liq masalalarni mustaqil ravishda tartibga soladi.
  4. Bekor qilingan to‘lovlar uchun to‘langan komissiya qaytarilmaydi.

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 7-ilova

 

«Mening avtomobilim» («MOYO AVTO») XIZMATINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

 

  1. Operator Servisdan foydalanuvchilarga “Mening avtomobilim” xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning yordamida Foydalanuvchi avtomobil to‘g‘risida, transport vositasini sug‘urtalash, avtomobil oynalari o‘rnatilgan tonirovka (qoraytirish) O‘zbekiston Respublikasining YHQ buzganlik holatlari va ular uchun jarimalar to‘g‘risida [1] ma’lumot olishi, shuningdek, “Mening avtomobilim” xizmati funksiyalarida nazarda tutilgan boshqa harakatlarni amalga oshirishi mumkin.
  2. “Mening avtomobilim” xizmatidan foydalanib:

Amaldagi sug‘urta polisining amal qilish muddati tugaganligi to‘g‘risida xabarnoma olish va o‘z yoki boshqa transport vositalari uchun yangi sug‘urta polisini rasmiylashtirish;

Ichki bozorda turli markadagi avtomobillar uchun narxlar katalogiga kirish huquqiga ega bo‘lish mumkin;

  1. “Mening avtomobilim” xizmati click™ Servisi interfeyslarida ishlaydi va faqat Servis foydalanuvchilari uchun mavjud.
  2. “Mening avtomobilim” xizmatining shartlariga rozilik berish va shunga mos ravishda ushbu Shartnoma shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan click™ Servici interfeyslari orqali ushbu Xizmatni faollashtirish orqali amalga oshiriladi.
  3. Ushbu Shartnoma shartlarini O‘zbekiston Respublikasi “Shaxsiy ma’lumotlar to‘g‘risida”gi qonunchiligi talablariga muvofiq qabul qilgan holda, Foydalanuvchi o‘zining shaxsiy ma’lumotlarini Operatorning Internet-resursida joylashtirilgan shaxsiy ma’lumotlarni himoya qilish va qayta ishlash bo‘yicha siyosatida ko‘rsatilgan tartibda va shartlarda qayta ishlashga cheksiz muddatsiz beradi..
  4. Ushbu Shartnomaning 4 va 5-bandlariga muvofiq Operator quyidagi huquqlarga ega:

Avtotransport vositasi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni “Elektron hukumat” loyihalarini boshqarish markazi” davlat muassasasi (e-gov.uz) xizmatlari orqali so‘rash.

Avtotransportni sug‘urta polisining amal qilish muddatini kuzatib borish va foydalanuvchiga muddat tugashi to‘g‘risida xabarnoma yuborish.

"Mening avtomobilim" xizmatini taqdim etish uchun foydalanuvchining shaxsiy ma’lumotlarini uchinchi shaxslarga o‘tkazish.

Ushbu Shartnoma shartlarini bajarishga qaratilgan O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga zid bo‘lmagan boshqa harakatlarni amalga oshirish.

  1. Xizmatga ulanishda identifikatsiya qilingan Foydalanuvchining avtomobili to‘g‘risidagi ma’lumotlar avtomatik tarzda shakllantiriladi. Avtomobilni “Mening avtomobilim” funksionaliga ulash uchun noma’lum foydalanuvchi avtomobil to‘g‘risidagi ma’lumotlarni qo‘lda kiritishi lozim.
  2. Foydalanuvchidan “Mening avtomobilim” xizmatidan foydalanganlik uchun to‘lov olinmaydi.
  3. Foydalanuvchi istalgan vaqtda tegishli click™ Servis interfeysida ushbu Servisni o‘chirib qo‘yish orqali “Mening avtomobilim” xizmatidan voz kechish huquqiga ega.

[1] Xizmat doirasida taqdim etilgan ma’lumotlar faqat ma’lumot olish uchun mo‘ljallangan va qonuniy kuchga ega rasmiy hujjat hisoblanmaydi.

 

 

 

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 8-ilova

  

"MENI OILAM" XIZMATLARINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

 

  1. Operator Servisdan foydalanuvchilarga “Mening oilam” xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning yordamida Foydalanuvchi ushbu mahsulotga oila a’zolarini qo‘shishi va ushbu mahsulot doirasida taqdim etilgan imtiyozlardan foydalanishi mumkin.
    2. “Mening oilam” xizmati click™ Servisi interfeyslarida ishlaydi va faqat ushbu Servis foydalanuvchilari uchun mavjud.
    3. “Mening oilam” xizmatining shartlari bilan kelishish va shunga mos ravishda ushbu Taklif shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan ushbu Xizmatni click™ Servisi interfeyslari orqali faollashtirish orqali amalga oshiriladi.
    4. Ommaviy ofertani akseptlaganidan so‘ng Foydalanuvchi ham tasdiqlangan qarindoshlarini, ham boshqa shaxslarni ulash imkoniyatiga ega bo‘ladi. Qarindoshlar click™ Servisidan foydalanuvchi bo‘lishi mumkin yoki bo‘lmasligi mumkin. Ammo “Mening oilam” tizimida imtiyozli asosda pul o‘tkazmalarini amalga oshirish uchun ular click™ Servisidan foydalanuvchi va “Mening oilam” xizmatidan foydalanuvchi bo‘lishi lozim.
    5. Foydalanuvchining roziligi bilan munosabatlarni tasdiqlash uchun Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga (e-gov) tug‘ilganlik, nikoh, o‘lim va ajralish to‘g‘risidagi guvohnomalarni olish uchun so‘rov yuboriladi.
    6. click™ tizimi faqat quyidagi aloqalarni tasdiqlashi mumkin:
  • - Ota-onalar

- Turmush o‘rtoqlar

- Bolalar

- Aka-uka/opa-singillar

  •  
  • 7. Tasdiqlangan qarindoshlarni qo‘shishda Foydalanuvchiga quyidagi imkoniyatlar beriladi:
  • qarindoshlarga to‘lovlarni (bir martalik yoki muntazam) yaratish
  • qarindosh doirasida to’lovlar tarixini ko’rish
  • tizim ishtirokchilari o‘rtasida P2P uzatishni amalga oshirish
  1. Mahsulotga bolani ulaganda, Foydalanuvchi bolaga ko‘rsatmalar va topshiriqlar berishi mumkin, ular bajarilgan va tasdiqlangan chog‘da «Click Start» tizimida ota-onalar tomonidan belgilangan miqdorda mukofot beriladi.

    9. Foydalanuvchining ota-onalari yoki qonuniy vakillari «Click Start» tizimidan foydalanish va pul o‘tkazmalari/to‘lovlari/boshqa to‘lov turlarini amalga oshirish, shuningdek, ko‘rsatmalar va topshiriqlarni bajarish uchun to‘liq javobgardirlar. Operator «Click Start» foydalanuvchilarining harakatlari uchun javobgar emas.

    10. Shuningdek, “Mening oilam” xizmatidagi barcha foydalanuvchilarga cheksiz Aksiya muddati davomida P2P o‘tkazmalari xizmatidan faqat tasdiqlangan aloqalar doirasida 0% komissiya bilan foydalanish imkoniyati beriladi, agar aloqa tasdiqlanmasa, u holda komissiya "Click Up" tariflariga muvofiq olinadi.
  2. Operator istalgan vaqtda Aksiya muddatini to'xtatib turish yoki tugatish va imtiyozli pul o'tkazmalari bo'yicha oylik umumiy limitni belgilash huquqini o'zida saqlab qoladi.
  3. Imtiyozli pul o'tkazmalari uchun oylik umumiy limit belgilangan bo'lsa, o'tkazma summasi limitlarning oylik qoldig'idan kam yoki unga teng bo'lsa, komissiya 0% miqdorida olinadi, agar summa oshib ketgan bo'lsa, komissiya "Click Up" tariflariga muvofiq olinadi.
    Imtiyozli o'tkazmalar uchun oylik umumiy limit belgilangan bo'lsa, qolgan barcha limitlar o'tkazilmaydi va yangi oylik limitlarga qo'shilmaydi.
    13. Agar Foydalanuvchi “Mening oilam” xizmati bilan birgalikda «click premium» xizmatidan foydalansa, “click premium” mahsulotiga nisbatan «Mening oilam» mahsuloti limitlariga ustunlik beriladi va shu tariqa pul o‘tkazmalari “click premium” limitlarini sarflamagan holda amalga oshiriladi.

    O‘tkazmalar  "Mening oilam" limitiga binoan, faqat "Mening oilam" tizimi interfeysida ishlaydi va «Click Up» interfeysida mavjud emas.

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

«CLICK» MChJning «click» servisi doirasida to‘lov xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha ommaviy ofertasiga 9-ilova

 

“INSON UCHUN” XIZMATINI KO’RSATISH XUSUSIYATLARI

Umumiy holat

  1. Operator Foydalanuvchilarga “INSON UCHUN” xizmatidan (keyingi o'rinlarda Xizmat deb yuritiladi) foydalanish imkoniyatini beradi, uning yordamida Foydalanuvchi Jamg'armadan ijtimoiy yordam olishi, Yig'imlarni topishi va Jamg'armaga pul xayriyalarini amalga oshirishi mumkin hamda Jamg’arma aholining ijtimoiy himoyaga muhtoj qatlamidan ariza-murojaatlarini (keyingi o'rinlarda Ariza deb yuritiladi) qabul qilish imkoniyatiga ega bo'ladi, shuningdek, Agentlik ko‘magida Xizmatda Yig’imlarni yaratishi va joylashtirishi mumkin.

Agentlik – O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Ijtimoiy himoya milliy agentligi.

Jamg'arma - xayriya sohasidagi nodavlat notijorat tashkiloti.

Yig’im - Xizmatda joylashtirilgan ixtiyoriy xayriyalarni qidirish va yig'ish to'g'risidagi Jamg'armaning e'loni.

  1. “INSON UCHUN" xizmati click™ xizmatining interfeyslari doirasida ishlaydi va faqat Xizmat foydalanuvchilari uchun mavjud.
  2. “INSON UCHUN” Xizmati shartlariga rozilikni bildirish va shunga mos ravishda ushbu Shartnoma shartlarini qabul qilish ushbu Xizmatni Foydalanuvchi tomonidan click™ Xizmat interfeyslari orqali faollashtirish orqali amalga oshiriladi.
  3. O‘zbekiston Respublikasining “Shaxsiy ma’lumotlar to‘g‘risida”gi qonunchiligi talablariga muvofiq ushbu Oferta shartlarini qabul qilib, Foydalanuvchi o‘z shaxsiy ma’lumotlarini Operatorning Internet-resursida joylashtirilgan shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish va qayta ishlash Siyosatida ko‘rsatilgan tartibda va shartlarda qayta ishlashga cheksiz roziligini beradi.
  4. Xizmatdan foydalangan holda foydalanuvchi:

- ijtimoiy yordam olish uchun ariza qoldirish;

- Jamg'arma tomonidan joylashtirilgan kerakli Yig’imni topishi va Xizmatda pul xayriya qilishi mumkin.

  1. Ijtimoiy yordam olish uchun ariza Xizmat Foydalanuvchisi tomonidan Click Up mobil ilovasi interfeyslarida Xizmat doirasida joylashtirilgan so‘rovnoma shaklini to‘ldirish orqali Jamg‘armaga yuboriladi.
  2. Xayriya Xizmatdan Foydalanuvchisi tomonidan Jamg‘arma tomonidan Xizmat doirasida joylashtirgan muayyan Yig’imni tanlash, xayriya miqdorini kiritish orqali amalga oshiriladi.
  3. Foydalanuvchi arizada, shuningdek, xayriya qilish topshirig’ida ko‘rsatilgan ma’lumotlarning to‘g‘riligi uchun to‘liq javobgar bo‘ladi va noto‘g‘ri ma’lumotlar ko‘rsatilganligi munosabati bilan Xizmat ko‘rsatuvchi Operatorga hech qanday da’vo qilishga haqli emas. Agar tegishli ma'lumotlar noto'g'ri ko'rsatilgan bo'lsa, Foydalanuvchidan xayriya sifatida hisobdan chiqarilgan mablag'lar qaytarilmaydi.
  4. Operator Xizmat doirasida faqat axborot-texnik vositachisi sifatida ishlaydi va Foydalanuvchi, Agentlik va Jamg'arma o'rtasidagi huquqiy munosabatlarning ishtirokchisi emas, shuningdek, ular o'rtasida yuzaga keladigan har qanday majburiyatning bajarilishi uchun javobgar emas.
  5. Xizmat doirasida Jamg‘arma va Agentlik quyidagi harakatlarni amalga oshiradi:

- Xizmat Foydalanuvchilaridan arizalarni qabul qilish;

- Agentlik tomonidan qabul qilingan ijtimoiy yordam olish to‘g‘risidagi arizaning asosliligini tekshirish to‘g‘risidagi Nizomga muvofiq taqdim etilgan arizalarga ishlov berish va ko‘rib chiqish;

- qabul qilingan arizalar holati to‘g‘risidagi ma’lumotlarni, shuningdek, tegishli Yig‘imlar bo‘yicha xayriyalarni taqsimlash va yordam ko‘rsatishni tashkil etish to‘g‘risidagi hisobotlarni muntazam e’lon qilish;

- keyinchalik ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash uchun Agentlik tomonidan tavsiya etilgan arizalar bo‘yicha Xizmat Foydalanuvchilaridan xayriyalarni qabul qilish;

  1. Ariza-murojaat Jamg‘arma va Agentlik tomonidan 7 (yetti) ish kunidan ko‘p bo‘lmagan muddatda ko‘rib chiqiladi.
  2. Zarur hollarda Jamg‘arma ariza bergan Xizmat Foydalanuvchisidan Jamg‘arma so‘rovida ko‘rsatilgan muddatda Xizmat Foydalanuvchisi tomonidan taqdim etilishi kerak bo‘lgan qo‘shimcha ma’lumotlarni so‘rashi mumkin.
  3. Muayyan ariza bo‘yicha Yig’im tashkil etish to‘g‘risidagi xulosa Agentlik tomonidan O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga muvofiq arizaning asosliligini tekshirish natijalari bo‘yicha qabul qilinadi.
  4. Ijobiy xulosa chiqarilgan taqdirda, Jamg'arma bunday qaror qabul qilingan kundan boshlab 10 ish kunidan kechiktirmay tegishli Yig'uvni tashkil qiladi va Xizmatlar bo'limiga joylashtiradi.
  5. Jamg‘arma Yig’im to‘g‘risidagi, shu jumladan Yig’imning maqsadi, Xizmatda ko‘rsatilgan Yig’imni oluvchisi haqidagi ma’lumotlarning aniqligi, to‘liqligi va to‘g‘riligi uchun javobgardir. Operator barcha ma'lumotlarning to'g'riligi yoki to'liqligini tekshirmaydi va kafolatlamaydi va har qanday xatolik uchun javobgar emas.
  6. Operator Jamg'arma tomonidan Xizmat doirasida e'lon qilingan ma'lumotlarni o'zgartirmaydi va agar Jamg'arma click™ Xizmat interfeyslarida noto'g'ri ma'lumotlarni joylashtirgan bo'lsa, javobgar bo'lmaydi.
  7. “INSON UCHUN” Xizmatidan foydalanish uchun Foydalanuvchidan hech qanday to'lov olinmaydi.
  8. Foydalanuvchi istalgan vaqtda “INSON UCHUN” xizmatidan tegishli click™ Xizmat interfeysida ushbu xizmatni o'chirib qo'yish orqali voz kechish huquqiga ega.

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

"CLICK" MChJning "click" Xizmati doirasida to'lov xizmatlarini ko'rsatish bo'yicha ommaviy ofertasiga

10-ilova


“TEZQR” XIZMATLARINI KO'RSATISH XUSUSIYATLARI

  1. Operator Servis Foydalanuvchilarga “TEZQR” xizmatidan (xizmat UZCARD – “Yagona Umumrespublika protsessing markazi” AJ tomonidan taqdim etiladi) foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning yordamida Foydalanuvchi to'lov punktida taqdim etilgan POS terminalda ko‘rsatiladigan QR kod orqali To‘lovni amalga oshirishi mumkin.
  2. To'lov faqat UZCARD to'lov tizimidan foydalanadigan Kartalar orqali amalga oshiriladi.
  3. To‘lov muvaffaqiyatli amalga oshirilgan taqdirda, Foydalanuvchiga To‘lovni tasdiqlovchi qog‘oz chek beriladi. To‘lovdan keyin POS-terminal tomonidan berilgan qog‘oz chek amalga oshirilgan operatsiyani tasdiqlash uchun saqlanishi kerak.
  4. Foydalanuvchi operatsiyani tasdiqlovchi qog'oz chekni saqlamagan taqdirda Operator javobgarlikni o’z zimmasi olmaydi.
  5. “TEZQR” Xizmati click™ Servis interfeyslarida taqdim etilgan bo’lib, faqat Servis Foydalanuvchilari uchun mavjud.
  6. “TEZQR” Xizmati shartlariga rozi bo’lish va shunga mos ravishda ushbu Oferta shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan click™ Servisi interfeyslari orqali to‘lov qilish orqali amalga oshiriladi.

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

"CLICK" MChJning "click" Xizmati doirasida to'lov xizmatlarini ko'rsatish bo'yicha ommaviy ofertasiga

11-ilova

 

“KINOTEATRLARGA CHIPTALAR” XIZMATLARINI KO'RSATISH XUSUSIYATLARI

  1. Operator Servis Foydalanuvchilarga “KINOTEATRLARGA CHIPTALAR” Xizmatidan (xizmat Agregator - “Digital Intellekt Solutions” MChJ tomonidan taqdim etiladi) foydalanish imkoniyatini taqdim etadi, uning yordamida Foydalanuvchi tanlangan kinoteatrdan elektron chiptani xarid qilishi mumkin.
  2. “KINOTEATLARGA CHIPTALAR” Xizmati click™ Servisi interfeyslarida taqdim etilgan bo’lib, faqat Servis Foydalanuvchilari uchun mavjud.
  3. “KINOTEATLARGA CHIPTALAR” Xizmati shartlariga rozi bo’lish va shunga mos ravishda ushbu Oferta shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan click™ Servisi interfeyslari orqali ushbu Xizmatni faollashtirish orqali amalga oshiriladi.
  4. Xizmat doirasida Operator faqat axborot-texnik vositachi sifatida ishlaydi va Foydalanuvchi bilan Kinoteatr o‘rtasidagi huquqiy munosabatlarning ishtirokchisi hisoblanmaydi, hamda ular o‘rtasida yuzaga keladigan har qanday majburiyatning bajarilishi uchun javobgar emas.
  5. Operator Agregator tomonidan Xizmat doirasida e'lon qilingan ma'lumotlarni o'zgartirmaydi va agar Agregator click™ Servis interfeyslarida noto'g'ri ma'lumotlarni joylashtirgan taqdirda, javobgar hisoblanmaydi.
  6. Operator “KINOTEATLARGA CHIPTALAR” Xizmati doirasida Foydalanuvchining shaxsiy ma’lumotlarini qayta ishlamaydi. Operator Foydalanuvchining shaxsiy ma'lumotlari va ularning to'g'riligi bilan bog'liq har qanday harakatlar uchun javobgar emas. "KINOTEATLARGA CHIPTALAR" Xizmati doirasida shaxsiy ma'lumotlarga oid savollar yuzaga kelgan taqdirda, Foydalanuvchi Agregatorga murojaat qilishi mumkin.

 

O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent shahri

2024 yil 14-iyundan amal qiladigan 2.9-versiyasi

"CLICK" MChJning "click" Xizmati doirasida to'lov xizmatlarini ko'rsatish bo'yicha ommaviy ofertasiga

12-ilova

«OVQAT YETKAZIB BERISH» XIZMATLARINI TAQDIM ETISH XUSUSIYATLARI

  1. Operator Servis Foydalanuvchilariga «Ovqat yetkazib berish» Xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi (xizmat MChJ «BRINGO» tomonidan ko'rsatiladi (keyingi o'rinlarda – Yetkazib berish xizmati)), bunda Foydalanuvchi buyurtma berish va (yoki) tovarlar (xizmatlar, ishlar) yetkazib berish imkoniyatiga ega bo'ladi.
  2. «Ovqat yetkazib berish» Xizmati click™ Servisi interfeyslari doirasida ishlaydi va faqat ushbu Servis Foydalanuvchilari uchun mavjud.
  3. «Ovqat yetkazib berish» Xizmati shartlariga rozi bo'lish va shu tariqa ushbu Oferta shartlarini qabul qilish Foydalanuvchi tomonidan ushbu Xizmatni click™ Servisi interfeyslari orqali faollashtirish orqali amalga oshiriladi.
  4. Xizmat doirasida Operator faqat axborot-texnik vositachi sifatida harakat qiladi va Foydalanuvchi hamda Yetkazib berish xizmati o'rtasidagi huquqiy munosabatlarning ishtirokchisi bo'lmaydi hamda ular o'rtasida paydo bo'lgan har qanday majburiyatning bajarilishi uchun javobgar bo'lmaydi.
  5. Operator Xizmat doirasida Yetkazib berish xizmati tomonidan joylashtirilgan ma'lumotlarni o'zgartirmaydi va Yetkazib berish xizmati click™ Servisi interfeyslari orqali noto'g'ri ma'lumotlarni joylashtirgan holatda javobgar bo'lmaydi.
  6. Operator «Ovqat yetkazib berish» xizmati doirasida Foydalanuvchining shaxsiy ma'lumotlarini qayta ishlamaydi. Operator Foydalanuvchining shaxsiy ma'lumotlari bilan bog'liq har qanday harakatlar va ularning haqqoniyligi uchun javobgar emas. «Ovqat yetkazib berish» xizmati doirasida shaxsiy ma'lumotlarga oid savollar yuzaga kelgan taqdirda, Foydalanuvchi Yetkazib berish xizmatiga murojaat qilishi mumkin.