Ommaviy oferta

“CLICK” servisini taqdim qilish bo'yicha shartnoma tuzishga

OMMAVIY OFERTA

 

Mazkur Oferta “CLICK” MChJ (bundan buyon matnda “Servis operatori” yoki “Operator” deb yuritiladi) tomonidan CLICK savdo belgisi ostida masofadan turib bank Servis xizmatlarini taqdim qilish (bundan buyon matnda “CLICK Servisi” yoki “Servis” deb yuritiladi) bo'yicha xizmatlar ko'rsatish to'g'risida Shartnoma tuzish yuzasidan jismoniy shaxslarga yo'llangan rasmiy ommaviy taklif hisoblanadi.

Mazkur Ofertada qayd etilgan harakatlarni amalga oshirish jismoniy shaxsning mazkur Ofertada belgilangan shartlarda, tartibda va hajmda xizmatlar ko'rsatish to'g'risida Shartnoma (bundan buyon matnda “Shartnoma” deb yuritiladi) tuzishga roziligining so'zsiz va muqarrar tasdig'i (aktsepti) hisoblanadi.

 

1. ATAMALAR VA TAVSIFLAR

1.1. CLICK Servisi / Servis – O'zR banklariga hisobvaraqni masofadan turib boshqarish xizmatini, Servis foydalanuvchilariga esa, shu jumladan, Ta'minotchilarning Xizmatlari uchun haq to'lash, boshqa Kartalarga O'tkazmalarni amalga oshirish hamda istalgan vaqtda va Servisning istalgan interfeysi orqali masofadan turib onlayn rejimida Servisning foydalanish mumkin bo'lgan funktsionali doirasida boshqa harakatlarni amalga oshirish imkonini beradigan “CLICK” MChJ alohida egalik huquqidagi dasturiy mahsulot. Servis interfeyslari quyidagilarni o'z ichiga oladi:

a) Mobil interfeys (https://m.click.uz);

b) Veb-interfeys (https://my.click.uz);

c) IOS va Android operatsion tizimlari uchun foydalanish mumkin bo'lgan CLICK Evolution mobil ilovasi;

d) USSD/SMS-portallari;

e) Telegram-bot (@clickuz);

f) CLICK Servisining funktsionali doirasida foydalanish mumkin bo'lgan boshqa interfeyslar.

1.2. Servis foydalanuvchisi / Foydalanuvchi – bir vaqtda O'zR bank(lar)i mijozi hisoblangan (bank bilan tegishli shartnoma asosida karta egasi bo'lgan yoki mazkur Shartnoma asosida CLICK Servisiga ulangan jismoniy shaxs), mazkur Oferta shartlarini aktseptlash orqali Shartnoma tuzishga yo'naltirilgan harakatlarni amalga oshirgan yuridik salohiyatli jismoniy shaxs.

1.3. Servis operatori / Operator – Foydalanuvchi tomonidan O'zR qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan To'lovlar/O'tkazmalar va Servisdan foydalanilgan holda boshqa operatsiyalar amalga oshirilishida texnik va axborot hamkorligini ta'minlaydigan texnik-dasturiy va tashkiliy-huquqiy vositalar majmuiga ega bo'lgan “CLICK” MChJ.

1.4. Ta'minotchi – tegishli bank bilan shartnoma tuzgan, aholiga turli xil xizmatlarni taqdim qiladigan hamda jismoniy shaxslardan, shu jumladan Servis foydalanuvchilaridan sotiladigan tovarlar va ko'rsatiladigan xizmatlar uchun pul mablag'larini oladigan yuridik shaxs yoki yuridik shaxs filiali yoxud yakka tartibdagi tadbirkorlar.

1.5. To'lov kartasi / Karta – karta egasi tomonidan uning hisobvarag'idagi pul mablag'lari bilan operatsiyalarni amalga oshirish uchun mo'ljallangan elektron to'lov vositasi bo'lgan naqd pulsiz hisob-kitoblar vositasi.

1.6. Xizmatlar – Ta'minotchi tomonidan uning abonentiga / mijoziga / xaridorga tegishli shartnoma asosida realizatsiya qilinadigan tovarlar, bajariladigan ishlar, ko'rsatiladigan xizmatlar.

1.7. To'lov – Servis foydalanuvchisi tomonidan Ta'minotchi oldidagi pul majburiyatlarini bajarish, shu jumladan Ta'minotchi Xizmatlari uchun oldindan to'lovni amalga oshirish maqsadlarida Ta'minotchi foydasiga to'lanadigan naqd pulsiz mablag'lar.

1.8. O'tkazma – Servis foydalanuvchisi topshirig'i asosida bir Karta hisobvarag'idan boshqa Karta hisobvarag'iga o'tkaziladigan naqd pulsiz mablag'lar.

1.9. CLICK PIN – CLICK Servisida Foydalanuvchi tomonidan tuziladigan va ishlatiladigan, Servis interfeyslariga kirish imkoniyatiga ega bo'lish (avtorizatsiya) va/yoki Servis doirasida operatsiyalar amalga oshirilishini tasdiqlash uchun kerakli shaxsiy identifikatsiyalash kodi (paroli).

1.10. Karta egasi – O'zR bank(lar)i mijozi bo'lib, uning nomiga Karta chiqarilgan jismoniy shaxs, yoki O'zR banki bilan shartnoma asosida ushbu Kartadan foydalanishga mijoz tomonidan vakolat berilgan shaxs.

1.11. “To'lovlar monitoringi” xizmati – Foydalanuvchi To'lov kartasi orqali amalga oshirilgan barcha tranzaktsiyalar to'g'risida ma'lumotlar olishi, kirim/chiqim statistikasini ko'rib chiqishi, shuningdek CLICK Servisi funktsionali tomonidan nazarda tutilgan boshqa harakatlarni amalga oshirishi mumkin bo'lgan Operatorning axborot-texnologik echimlar majmui.

1.12. “Elektron kvitantsiya” xizmati – Operatorning axborot-texnologik qarorlari majmui bo'lib, bu Foydalanuvchiga mazkur Shartnomaning 5-2-bo'limiga muvofiq ushbu Xizmat doirasida foydalanish mumkin bo'lgan To'lovlarning Ta'minotchilar foydasiga amalga oshirilganligini tasdiqlovchi kvitantsiyalarning qog'oz versiyasi etkazib berilishini “buyurtma qilish” imkonini beradi.

1.13. “SMS-xabarnoma” xizmati – Karta egalariga Karta orqali amalga oshirilgan operatsiyalar, shu jumladan CLICK Servisi orqali amalga oshirilgan operatsiyalar to'g'risida o'z mobil telefon raqamlariga SMS-xabarlar olish imkonini beradigan Yagona Umumrespublika Protsessing Markazining (YaUPM) xizmati. Ushbu xizmat Yagona Umumrespublika Protsessing Markazining tegishli ofertasida belgilangan shartlarda va tartibda ixtisoslashtirilgan axborot kioskalari (bank terminallri) orqali Karta egasining mobil telefon raqamlariga Karta biriktirish (Karta to'g'risidagi ma'lumotlarni kiritish) orqali ulanadi.

  1. SHARTNOMA PREDMETI

2.1. Mazkur Shartnoma bo'yicha Servis operatori Foydalanuvchilarga Ta'minotchilar Xizmatlari uchun To'lovlarni onlayn rejimida amalga oshirish, o'z Kartalarini boshqarish, onlayn rejimida bir Kartadan boshqasiga pul mablag'lari O'tkazmalarini amalga oshirish, shuningdek Servis funktsionali tomonidan nazarda tutilgan boshqa operatsiyalarni amalga oshirish va boshqa xizmatlarni olish imkonini beradigan CLICK Servisidan foydalanish imkoniyatini taqdim qiladi.

2.2. Foydalanuvchilar uchun CLICK Servisidan foydalanish bepul.

2.3. Bunda Servis Operatori Foydalanuvchi tomonidan To'lovlar/O'tkazmalar va O'zR qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan Servisi funktsionali tomonidan nazarda tutilgan boshqa operatsiyalar amalga oshirilishida faqat texnik va axborot hamkorlikni ta'minlaydi hamda tegishli pul mablag'larini Ta'minotchilar foydasiga yoki bir Kartadan boshqasiga kiritish va chegirib olish uchun javobgar emas.

Ushbu holatda mazkur bankning tegishli ofertasi/shartnomasida belgilangan shartlarga va tartibga muvofiq Foydalanuvchi Kartasini chiqargan bank javobgar bo'ladi.

2.4. CLICK Servisi Foydalanuvchilarga pullik asosda taqdim qilinishi mumkin bo'lgan ayrim xizmatlarni o'z ichiga olishi mumkin. Bunday xizmatlar uchun tegishli haq olish shartlari va tartibi mazkur Shartnomaning 4, 5 va 6-bo'limlarida belgilangan.

  1. SHARTNOMA TUZISH (OFERTA AKTSEPTI) VA SERVISNI TAQDIM QILISH TARTIBI

3.1. Servisga ulanish va undan kelgusi foydalanish uchun Karta egasi o'z mobil telefoni orqali yoki CLICK Servisi interfeyslaridan o'zgacha foydalanilgan holda (USSD menyusini chaqirish, ilovalarni yuklab olish va o'rnatish, veb-interfeys orqali, Telegram botdan foydalangan holda yoki Servis funktsionalida foydalanish mumkin bo'lgan boshqa usullar yordamida), tegishli Interfeys yo'riqnomalariga amal qilingan holda (a) Servisga ulanishi kerak bo'lgan o'z mobil telefoni raqamlarini biriktiradi (kiritadi), (b) CLICK-PIN kiritadi (tuzadi), (c) Kartani biriktiradi (ma'lumotlarini kiritadi) va (d) mazkur Oferta shartlariga rozilik beradi. Kartaning “SMS-xabarnoma” Xizmatiga ulanishi ushbu Kartani CLICK Servisiga “biriktirishning” majburiy sharti hisoblanadi.

Bunda mazkur band talablaridan istalgan biri bajarilmagan holatda Operator Foydalanuvchining Servisga ulanishini rad qilishga haqlidir.

3.2. Mazkur Ofertaning 3.1-bandi bilan nazarda tutilgan harakatlarning amalga oshirilishi Karta egasining mazkur Ofertada belgilangan shartlarda, tartibda va hajmda xizmatlar ko'rsatish to'g'risida Shartnoma tuzishga roziligining so'zsiz va muqarrar tasdig'i (aktsepti) hisoblanadi. Ushbu paytdan e'tiboran Karta egasi Servis Foydalanuvchisi maqomiga ega bo'ladi.

3.3. Shartnoma tuzilgan paytdan e'tiboran Servis Foydalanuvchisida yuzaga keladigan huquqlar va talablar Servis Foydalanuvchisi tomonidan uchinchi shaxslarga berilishi mumkin emas.

3.4. Servisdan foydalanish Foydalanuvchisi tomonidan (a) Ta'minotchilar Xizmatlari uchun To'lovlarni va (b) boshqa Kartalarga O'tkazmalarni hamda (s) Servis funktsionali tomonidan nazarda tutilgan boshqa harakatlarni bajarish orqali amalga oshiriladi.

3.5. Foydalanuvchining To'lovlar/O'tkazmalarni amalga oshirish to'g'risidagi topshirig'i uning xohish-istagi hisoblanadi va Foydalanuvchi bunday topshiriqnomada qayd etilgan axborotning to'g'riligi uchun mustaqil ravishda to'liq javobgar bo'ladi. Bunday topshiriqnoma Servis Foydalanuvchisi tomonidan rasmiylashtiriladi va tegishli Servis Interfeysi orqali Operatorning texnik-dasturiy vositalaridan foydalanilgan holda yuboriladi.

3.6. Foydalanuvchi tomonidan To'lov/O'tkazma amalga oshirilishida, Foydalanuvchi tomonidan mazkur Shartnomaning 3.7-bandiga muvofiq Karta balansidan pul mablag'lari chegirib olinganligi to'g'risida axborot olingan paytdan e'tiboran Operatorning Foydalanuvchi oldidagi majburiyatlari to'liq hajmda bajarilgan hisoblanadi.

3.7. To'lov/O'tkazma muvaffaqiyatli amalga oshirilganidan so'ng Foydalanuvchiga To'lov/O'tkazma muvaffaqiyatli amalga oshirilganligi to'g'risida tegishli xabarnoma yuboriladi, u Foydalanuvchining tegishli Interfeysida aks ettiriladi yoki unga To'lov/O'tkazma haqidagi axborot ko'rsatilgan holda SMS-xabar orqali yuboriladi, u quyidagilarni o'z ichiga oladi:

  1. a) To'lov/O'tkazma summasi;
  2. b) tranzaktsiyaning identifikatsiya raqamlari;
  3. c) tranzaktsiya sanasi va vaqti;
  4. d) To'lov/O'tkazma tafsilotlari (amalga oshirilgan to'lovlar, xizmatlar/tovarlar belgilangan vazifasi yoki O'tkazmani amalga oshirishda oluvchi Mijozning rekvizitlari).

3.8. CLICK Servisidan foydalanish doirasida SMS-xabarlar olinishi yoki yuborilishi bilan bog'liq xizmatlar Foydalanuvchi tomonidan to'lanadi hamda uyali aloqa Operatori va Foydalanuvchi o'rtasida tuzilgan abonentlik shartnomasida ko'rsatilgan tariflarga asosan tegishli uyali aloqa Operatori tomonidan Foydalanuvchining abonentlik hisobvarag'idan chegirib qolinadi. Bunda Servisga ulangan mobil telefonning abonentlik raqami balansida mablag'lar etarlicha bo'lmagan holatda SMS-xabarlar etkazib berilmaydi.

  1. SERVIS DOIRASIDA TA'MINOTCHINING PULLIK XIZMATLARINI TAQDIM QILISH XUSUSIYATLARI

4.1. Foydalanuvchiga Ta'minotchilar Xizmatlari uchun tegishli haq nazarda tutilgan To'lovlarni amalga oshirish imkoniyati taqdim qilinganida, bunday haq tegishli Interfeysda belgilangan miqdorlarda Ta'minotchi foydasiga To'lov uchun to'lanadigan summadan tashqari ushlab qolinadi.

4.2. Ta'minotchi Xizmatlari uchun tegishli haq nazarda tutilgan To'lov amalga oshirilayotganda Servis doirasida foydalanish imkoni bo'lgan interfeyslarning istalgan biri orqali tasdiqlanishi O'zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 370-moddasiga muvofiq mazkur Shartnoma shartlarining Foydalanuvchi tomonidan to'liq va so'zsiz qabul qilinganligi hisoblanadi.

4.3. Foydalanuvchi Kartasida haq hisobga olingan holda To'lovni amalga oshirish uchun mablag'lar etarlicha bo'lmagan holatda, ushbu To'lov amalga oshirilmaydi.

4.4. Ta'minotchi tegishlicha ko'rsatilmagan Xizmatlari uchun To'lov qaytarilishi imkoniyatini nazarda tutadigan holatlarda yoki Ta'minotchi tomonidan nazarda tutilgan boshqa holatlarda, 4.1-bandga asosan haq sifatida ushlab qolingan pul mablag'lari summasi qaytarilmaydi.

  1. SERVIS DOIRASIDA OPERATORNING PULLIK XIZMATLARINI TAQDIM QILISH XUSUSIYATLARI

5.1. Foydalanuvchiga tegishli haq nazarda tutilgan Servis Operatori xizmatlari taqdim qilinganda, bunday haq Foydalanuvchidan quyidagi tartibda olinishi mumkin:

  1. a) Tegishli Interfeysda belgilangan miqdorlarda To'lov uchun to'lanadigan summadan tashqari Servis Operatori foydasiga ushlab qolinadigan haq shaklida.
  2. b) Mazkur Ofertada belgilangan miqdorlarda, tartibda va shartlarda bunday xizmatga ulangan Kartadan mablag'larni aktseptsiz chegirib olish shaklida.

5.2. Servis Operatorining bunday xizmatlari uchun To'lov amalga oshirilganligining Servis doirasida foydalanish imkoni bo'lgan interfeyslarning istalgan biri yoki Servis funktsionali doirasida foydalanish mumkin bo'lgan boshqa interfeyslar orqali tasdiqlanishi, tegishli haq olinadigan bunday xizmatlar faollashtirilganligi tasdiqlanishi O'zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 370-moddasiga muvofiq mazkur Shartnoma shartlarining Foydalanuvchi tomonidan to'liq va so'zsiz qabul qilinganligi hisoblanadi.

5.3. Foydalanuvchi Kartasida mazkur Shartnomaning 5.1.(a)-bandida ko'rsatilgan haq hisobga olingan holda To'lovni amalga oshirish uchun mablag'lar etarlicha bo'lmagan holatda, ushbu To'lov amalga oshirilmaydi, xizmat esa taqdim qilinmaydi.

5.4. Foydalanuvchi Kartasida mazkur Shartnomaning 5.1.(b)-bandiga muvofiq mablag'larning aktseptsiz chegirib olinishini amalga oshirish uchun mablag'lar etarlicha bo'lmagan holatda, bunday xizmatning tegishli ofertasida belgilangan tartibda va shartlarda Foydalanuvchi uchun xizmatdan foydalanish imkoniyati to'xtatiladi.

5-1. “TO'LOVLAR MONITORINGI” XIZMATLARINI TAQDIM QILISH XUSUSIYATLARI

5-1.1. Operator Servis Foydalanuvchilariga “To'lovlar monitoringi” Xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim qiladi, ushbu xizmat yordamida Foydalanuvchi Xizmatga ulangan Karta orqali amalga oshirilgan barcha tranzaktsiyalar to'g'risida ma'lumotlar olishi va kirim/chiqim statistikasini ko'rib chiqishi, shuningdek “To'lovlar monitoringi” Xizmati funktsionali tomonidan nazarda tutilgan boshqa harakatlarni amalga oshirishi mumkin.

5-1.2. “To'lovlar monitoringi” Xizmati CLICK Servisi interfeyslari doirasida amal qiladi va faqat Servis Foydalanuvchilari foydalanishi mumkin.

5-1.3. “To'lovlar monitoringi” Xizmati shartlariga rozilik berish, tegishli ravishda, mazkur Oferta shartlarini qabul qilish, Foydalanuvchi tomonidan mazkur Xizmatning veb-interfeys yoxud CLICK Servisining Telegram-boti yordamida faollashtirilishi orqali amalga oshiriladi. Bunda mazkur xizmat bugungi kunda ushbu bandda qayd etilgan interfeyslar doirasidagina mavjud.

5-1.4. CLICK Servisiga Foydalanuvchining boshqa kartalari ulangan holatda, “To'lovlar monitoringi” Xizmati faqat Foydalanuvchi tomonidan faollashtirilgan Karta bo'yicha taqdim qilinadi. CLICK Servisiga ulangan boshqa Kartalar uchun ushbu Xizmatni faollashtirish uchun Foydalanuvchi tegishli CLICK Servisi interfeysi bo'limida ushbu holatni ko'rsatishi kerak.

5-1.5. “To'lovlar monitoringi” Xizmat haqi Foydalanuvchilar uchun ushbu Xizmatga ulangan har bir Karta bo'yicha oyiga 1000 (bir ming) so'm miqdorida belgilanadi.

5-1.6. Mablag'larni chegirib olish “To'lovlar monitoringi” Xizmatiga ulangan Foydalanuvchi kartasidan avtomatik tartibda amalga oshiriladi. Kelgusida chegirib olish har kalendar oyining 1 (birinchi) kunida oldindan to'lov rejimida amalga oshiriladi. Ushbu Xizmatdan foydalanilganlik uchun haq, “To'lovlar monitoringi” Xizmati oyning qaysi kunida faollashtirilganligidan qat'i nazar, birinchi kalendar oyida to'liq hajmda olinadi. Bunda “To'lovlar monitoringi” Xizmati faqat mazkur Xizmatga ulangan Karta yordamida “To'lovlar monitoringi” Xizmatini faollashtirish amalga oshirilgan kundan oldingi kungacha ushbu Kartaning butun amal qilish davri mobaynidagi barcha tranzaktsiyalar to'g'risida ma'lumotlar olish imkoniyatini taqdim qiladi.

5-1.7. Chegirib olish bevosita “To'lovlar monitoringi” Xizmatiga ulangan Foydalanuvchi kartasidan amalga oshiriladi.

5-1.8. Mablag'larni chegirib olish “To'lovlar monitoringi” Xizmatiga ulangan Foydalanuvchi kartasida chegirib olish uchun mablag'lar etarli bo'lgan holatdagina amalga oshiriladi. Agar ushbu Kartada mablag'lar etarli bo'lmasa, “To'lovlar monitoringi” Xizmati uzib qo'yiladi.

“To'lovlar monitoringi” Xizmati mazkur Shartnomaning 5-1.3-bandida ko'rsatilgan tartibda tiklanadi. Bunda haqning ushlab qolinishi joriy davr mobaynida (Foydalanuvchi uchun “To'lovlar monitoringi” Xizmati faollashtirilgan paytdan) amalga oshiriladi va Xizmatlar to'lovi uchun kerakli mablag'lar yo'qligi sababli ushbu Xizmatlar vaqtincha to'xtatib qo'yilgan davrni o'z ichiga olmaydi.

5-1.9. Foydalanuvchi tegishli CLICK Servisi interfeysida “To'lovlar monitoringi” Xizmatini uzib qo'yish orqali istalgan paytda ushbu Xizmatni rad qilishga haqli. Bunda Foydalanuvchi Kartasidan joriy davr uchun oldindan to'lov sifatida olingan summa qaytarilmaydi.

5-1.10. Kartada mablag'lar yo'qligi (etarli emasligi) sababli Servisdan uzib qo'yilishi mazkur Shartnomaning 5-1.8-bandiga muvofiq “To'lovlar monitoringi” Xizmati rad qilinishi anglatadi.

5-1.11. Foydalanuvchi tomonidan CLICK Servisidan uzib qo'yilgan holatda, “To'lovlar monitoringi” Xizmati avtomatik ravishda uzib qo'yilmaydi. “To'lovlar monitoringi” Xizmatining uzib qo'yilishi faqat mazkur Shartnomaning 5-1.9-bandiga muvofiq amalga oshiriladi.

5-2. “ELEKTRON KVITANTSIYA” XIZMATLARINI TAQDIM QILISH XUSUSIYATLARI

5-2.1. Operator Servis Foydalanuvchilariga “Elektron kvitantsiya” Xizmatidan foydalanish imkoniyatini taqdim qiladi, ushbu xizmat yordamida Foydalanuvchi kommunal xizmatlarining Ta'minotchilari foydasiga va/yoki Servis funktsionali doirasida foydalanish mumkin bo'lgan boshqa Ta'minotchilar foydasiga CLICK Tizimi orqali to'lov haqiqatda muvaffaqiyatli o'tkazilganligini tasdiqlaydigan “CLICK” MChJ shtempeli bosilgan qog'oz kvitantsiya va/yoki elektron kvitantsiya shaklida amalga oshirilgan barcha To'lovlar to'g'risida ma'lumotlar olishi mumkin. Bunday kvitantsiya Foydalanuvchiga yoxud pochta orqali yuboriladi, yoxud tegishli Servis Interfeysida foydalanish mumkin bo'ladi va quyidagi ma'lumotlarni o'z ichiga oladi:

  1. a) To'lov summasi;
  2. b) CLICK tizimi va Ta'minotchida tranzaktsiyani identifikatsiyalash raqamlari;
  3. c) tranzaktsiya sanasi va vaqti;
  4. d) To'lov/O'tkazma tafsilotlari (To'lov amalga oshirilgan to'lovlar, xizmatlar belgilangan vazifasi);
  5. e) ushbu Xizmat yoki Ta'minotchi funktsionali tomonidan nazarda tutilgan boshqa ma'lumotlar.

5-2.2. “Elektron kvitantsiya” Xizmati CLICK Servisi interfeyslari doirasida amal qiladi va undan faqat Servis Foydalanuvchilari foydalanishi mumkin.

5-2.3. Operator ushbu Xizmat uchun muayyan haq belgilashga haqli, uning miqdori va olinish tartibi tegishli Servis interfeysida ko'rsatiladi.

5-2.4. Ushbu Xizmatdan foydalanish uchun Foydalanuvchi Servis interfeysida tegishli bo'limni tanlaydi (“buyurtma qiladi”), qog'oz kvitantsiyani muayyan manzilga etkazib berish uchun kerakli ma'lumotlarni (shaklni) to'ldiradi (agar qo'llanilsa) va Servis interfeysida ko'rsatilgan miqdorda va tartibda ushbu xizmat uchun haq to'laydi (agar tegishli haq nazarda tutilgan bo'lsa).

USSD menyu orqali ushbu Xizmat “buyurtma” qilinganida, Operatorning koll-markazidagi operator Foydalanuvchi bilan telefon orqali bog'lanadi va qog'oz versiyali kvitantsiyani etkazib berish uchun kerakli ma'lumotlarni uning so'zlariga asoslanib to'ldiradi.

Bunda, agar ushbu Xizmatdan foydalanish uchun tegishli haq nazarda tutilgan bo'lsa, Operatorning koll-markazidagi operator Foydalanuvchiga ushbu Xizmat to'lovi uchun tegishli hisob chiqarib beradi.

Mazkur bandda qayd etilgan ma'lumotlar, shu jumladan etkazib berish manzillari to'g'ri to'ldirilganligi/ diktovka qilinganligi uchun Foydalanuvchi mustaqil ravishda javobgar bo'ladi.

5-2.5. “Elektron kvitantsiya” Xizmati shartlariga rozilik berish va tegishli ravishda, mazkur Oferta shartlarini qabul qilish veb-interfeys yoxud CLICK Servisi Telegram-boti orqali mazkur Xizmat uchun to'lov amalga oshirilganligini tasdiqlash orqali (agar bunday to'lov mazkur Xizmat funktsionali tomonidan nazarda tutilgan bo'lsa) yoxud USSD orqali chiqarilgan hisobni to'lash yoxud agar mazkur Xizmat uchun to'lov nazarda tutilmagan bo'lsa, mazkur Xizmatdan foydalanilganlikni o'zgacha tasdiqlash orqali amalga oshiriladi. Bunda mazkur Xizmatdan bugungi kunda faqat mazkur bandda ko'rsatilgan interfeyslarda foydalanish mumkin.

5-2.6. Foydalanuvchidan mablag'lar chegirib olingandan so'ng yoki qog'oz kvitantsiya etkazib berilishi uchun ushbu Xizmat “buyurtma” qilinganligining o'zgacha tasdiqlanishi olingandan so'ng Operator 3 (uch) ish kunidan kechiktirilmagan holda kvitantsiyani bosmadan chiqarish, o'z shtempelini bosish va kvitantsiya “buyurtma” qilinganida Foydalanuvchi tomonidan ko'rsatilgan manzil bo'yicha “buyurtma pochta” bilan kelgusi etkazib berilishi uchun “O'zbekiston pochtasi” AJ tegishli bo'linmasiga topshirish majburiyatini oladi. So'ngra tegishli Servis interfeysida “buyurtma” kvitantsiyasini etkazib berish/yuborish maqomini kuzatish mumkin. Bunda Operator faqat tegishli kvitantsiyani pochta bo'linmasiga topshirish uchun javobgar bo'ladi, taalluqli ravishda, Servis interfeyslarida “buyurtma” kvitantsiyasini etkazib berish/yuborish maqomini ko'rsatishda “buyurtma” kvitantsiyasi topshirilgandan so'ng ko'rsatilgan maqomlar Operator tomonidan “O'zbekiston pochtasi” AJ dan olingan ma'lumotlarni aks ettiradi.

5-2.7. Operator “O'zbekiston pochtasi” AJ tomonidan “buyurtma” kvitantsiyasi etkazib berilish muddatlari va fakti uchun javobgar bo'lmaydi. “Buyurtma” kvitantsiyasi etkazib berilmagan yoki o'z vaqtida etkazib berilmagan holatda, barcha da'vo-shikoyatlar “O'zbekiston pochtasi” AJ manziliga yuboriladi.

  1. SERVIS DOIRASIDA O'TKAZMANI AMALGA OSHIRISH XUSUSIYATLARI

6.1. Bir Kartadan boshqasiga O'tkazma amalga oshirilganida Foydalanuvchidan O'tkazma amalga oshirilgan Kartani chiqargan bankning tegishli ofertasida nazarda tutilgan miqdorlarda, tartibda va shartlarda tegishli vositachilik haqi (komissiya) olinadi. Bunday komissiya O'tkazma summasidan tashqari tegishli Servis Interfeysida ko'rsatilgan miqdorda ushlab qolinadi.

Bunda Kartani chiqargan bank tomonidan O'tkazmalar summalari davriyligi va/yoki miqdorlariga cheklanishlar qo'yilishi mumkin, ularning tartibi va shartlari bankning tegishli ofertasida ko'rsatiladi.

6.2. O'tkazma amalga oshirilganligining tasdiqlanishi O'tkazma amalga oshirilgan Kartani chiqargan bankning mazkur Shartnomasi va ofertasi Foydalanuvchi tomonidan to'liq va so'zsiz qabul qilinganligini anglatadi.

6.3. Foydalanuvchi Kartasida bank komissiyasi hisobga olingan holda O'tkazmani amalga oshirish uchun mablag'lar etarli bo'lmagan holatda, bunday O'tkazma amalga oshirilmaydi.

  1. TARAFLAR HUQUQ VA MAJBURIYATLARI

7.1. Operator quyidagi majburiyatlarni oladi:

7.1.1. CLICK Servisining uzluksiz ishlashini ta'minlash;

7.1.2. O'z Koll-markazi orqali yoki Operator foydalanishi mumkin bo'lgan boshqa usullar bilan Foydalanuvchiga axborot yordamini ko'rsatish.

7.1.3. Foydalanuvchining shaxsiy ma'lumotlari, shuningdek O'zR qonun hujjatlariga muvofiq bank sirini o'z ichiga olgan ma'lumotlar maxfiyligini ta'minlash.

7.1.4. Tegishli Servis Interfeyslarida mazkur Shartnomaga o'zgartishlar va/yoki boshqa ahamiyatli voqealar va yangiliklar to'g'risidagi xabarlarni, shu jumladan Servisga ulangan yangi Ta'minotchilar to'g'risidagi axborotni, shuningdek Servisga joriy qilinayotgan o'zgarishlar to'g'risidagi ma'lumotlarni e'lon qilish.

7.1.5. Foydalanuvchi va Ta'minotchi va/yoki boshqa Taraflar o'rtasida yuzaga keladigan da'volashuvli vaziyatlarni hal qilishda ishtirok etish.

7.2. Operator quyidagilarga haqli:

7.2.1. Servis Foydalanuvchisiga Servis doirasida operatsiyalar amalga oshirilishini rad qilish, agar bunday harakat va/yoki harakatsizlik Operator tomonidan O'zR qonun hujjatlari talablari va/yoki mazkur Shartnoma shartlari buzilishiga olib kelsa.

7.2.2. Foydalanuvchi tomonidan O'zR amaldagi qonun hujjatlari talablari va/yoki mazkur Shartnoma shartlari buzilgan holatda va/yoki Servis Foydalanuvchisi biron-bir tarzda firibgarlik operatsiyalariga va/yoki jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni qonuniylashtirish va terrorizmni mablag' bilan ta'minlash operatsiyalariga jalb etilganligiga shubha qilingan holatda, shuningdek qonun hujjatlari bilan nazarda tutilgan boshqa holatlarda Operator vaziyatlarga aniqlik kiritilgunga qadar bir tomonlama tartibda Servisdan foydalanishni vaqtincha to'xtatib qo'yishi yoki Servis Foydalanuvchisining Operatorga ma'lum bo'lgan har qanday manzili bo'yicha va/yoki tegishli Servis Interfeysiga taalluqli bildirish xati yuborish orqali istalgan vaqtda Shartnomani bekor qilishi mumkin.

7.3. Servis Foydalanuvchisi quyidagi majburiyatlarni oladi:

7.3.1. Servisdan mazkur Shartnomada belgilangan tartibda foydalanish.

7.3.2. Operator tomonidan tegishli Servis Interfeyslarida e'lon qilinadigan Servis Foydalanuvchilari uchun xabarlarni kuzatib borish. Ushbu xabarlardagi talablarga rioya qilish.

7.3.3. O'z shaxsiy ma'lumotlarini va/yoki Servisdan foydalanish imkonini beradigan boshqa rekvizitlar va ma'lumotlarni (bundan buyon matnda – “Servisdan foydalanish imkonini beradigan rekvizitlar” deb yuritiladi) uchinchi shaxslarga bermaslik.

7.3.4. Uchinchi shaxslar tomonidan Servisdan foydalanish imkonini beradigan rekvizitlarga noqonuniy egalik qilish va ulardan foydalanishni istisno qiladigan kerakli tashkiliy-texnik choralar ko'rish.

7.3.5. Uchinchi shaxslar tomonidan Servisdan foydalanish imkonini beradigan rekvizitlardan noqonuniy foydalanishga tegishli faktlar yoki shubhalar to'g'risida, shu jumladan Servisga ulangan mobil telefon raqamlaridan foydalanish imkoniyati yo'qotilgan (yo'qotilgan, o'g'irlangan yoki boshqa usulda yo'qotilgan) holatlarda Operatorni darhol xabardor qilish.

7.3.6. Servis orqali noqonuniy moliyaviy operatsiyalarni, noqonuniy savdo-sotiqni, jinoiy yo'l bilan olingan daromadlarni qonuniylashtirishga yoki terrorizmni mablag' bilan ta'minlashga qaratilgan operatsiyalarni, qonun hujjatlari bilan taqiqlangan boshqa harakatlarni amalga oshirmaslik.

7.3.7. Servisdan muntazam ravishda foyda olish yoxud daromadni yashirishga qaratilgan operatsiyalarni amalga oshirish uchun foydalanmaslik.

  1. TARAFLARNING JAVOBGARLIGI

8.1. Taraflar mazkur Shartnoma doirasida o'z vazifalari bajarilmaganligi uchun javobgar bo'ladilar.

8.2. Servis Foydalanuvchisi tegishli Servis Interfeysi orqali To'lovlar/O'tkazmalarni amalga oshirish to'g'risidagi topshiriqnomada qayd etilgan ma'lumotlarning to'g'riligi uchun mustaqil ravishda to'liq javobgar bo'ladi va To'lovlar/O'tkazmalarni amalga oshirish to'g'risidagi topshiriqnomada xato ma'lumotlar ko'rsatilgan holatda, Servis Operatori tomonidan Shartnoma bo'yicha o'z majburiyatlarining tegishlicha bajarilmaganligi tufayli Servis Operatoriga hech qanday shikoyat qilishga haqli emas. Tegishli axborot noto'g'ri ko'rsatilgan holatda, To'lov/O'tkazma tashabbuschisi hisobidan chiqarilgan mablag'lar qaytarilmaydi.

8.3. Servis Operatori tomonidan Foydalanuvchidan Servisga ulangan mobil telefon raqamlaridan foydalanish imkoniyati yo'qotilganligi to'g'risida ariza olingan paytga qadar Foydalanuvchining xohish-istagini o'z ichiga olgan To'lovni amalga oshirish to'g'risidagi topshiriqnoma Foydalanuvchi tomonidan olingan hisoblanadi.

8.4. Foydalanuvchining Servisga ulangan mobil telefon raqamlaridan foydalanish imkoniyati yo'qotilgan holatda ushbu holat to'g'risida arizani Operator tomonidan olingan paytga qadar, Foydalanuvchi Servis Operatoriga Servisdan foydalanib amalga oshirilgan To'lovlar/O'tkazmalar qaytarilishi to'g'risida talabnomani taqdim qilishga haqli emas.

8.5. Foydalanuvchi Servisga ulangan mobil telefon raqamlaridan, shuningdek uning mobil telefoniga o'rnatilgan ilovalar va dasturlar yordamida yoki uning Servisdan foydalanish imkonini beradigan rekvizitlari yordamida Foydalanuvchi nomidan amalga oshirilgan uchinchi shaxslarning har qanday harakatlari uchun javobgar bo'ladi va zararlar o'rnini to'ldiradi.

8.6. Yo'qotilgan, o'g'irlangan yoki Foydalanuvchida Servisga ulangan mobil telefon (abonentlik) raqamlaridan foydalanish imkoniyati bo'lmagan boshqa holatlarda – Foydalanuvchi 7.3.5-bandga muvofiq, Operator tomonidan Foydalanuvchidan Servisga ulangan mobil telefon raqamlaridan foydalanish imkoniyati yo'qotilganligi to'g'risida ariza olingan paytga qadar uchinchi shaxslar tomonidan Servisdan foydalanish bilan bog'liq uchinchi shaxslarning har qanday harakatlari uchun javobgar bo'ladi va zararlar o'rnini to'ldiradi.

8.7. Operator texnik platformalar va transport tarmoqlari yoki aloqa tarmoqlari ishida Operatorning aybisiz yuzaga kelgan kechikishlar va uzilishlar uchun Foydalanuvchi oldida javobgar bo'lmaydi.

8.8. Operator Foydalanuvchi tomonidan Servisdan foydalanish imkonini beradigan o'z rekvizitlari va/yoki boshqa shaxsiy ma'lumotlari oshkor qilinganligi tufayli Foydalanuvchiga etkazilgan har qanday turdagi zarar uchun javobgar bo'lmaydi.

8.9. Operator Ta'minotchilar tomonidan Foydalanuvchiga ko'rsatiladigan Xizmatlar sifati uchun, shuningdek bunday Ta'minotchilardan olinadigan Xizmatlarning Foydalanuvchilarga ko'rsatilishi jarayonida va shu sababli yuzaga keladigan Ta'minotchilarning Foydalanuvchilar oldidagi majburiyatlari bo'yicha javobgar bo'lmaydi.

8.10. Foydalanuvchi Servisda uning tomonidan amalga oshiriladigan barcha operatsiyalar uchun javobgar bo'ladi.

8.11. Operator Shartnoma bo'yicha o'z majburiyatlari bajarilmaganligi yoki tegishlicha bajarilmaganligi texnogen xususiyatli engib bo'lmas kuch vaziyatlari, aynan esa: Servis faoliyati uchun foydalaniladigan kuchli tokda ishlaydigan elektr yoki kompyuter tarmoqlarida yoki boshqa elektr aloqa tarmoqlarida avariya (ishdagi to'xtalish) oqibatida, shuningdek uchinchi shaxslarning Servis faoliyatini izdan chiqarishga qaratilgan qasddan noqonuniy harakatlari natijasida yuz bergan bo'lsa, bunday o'z majburiyatlari to'liq yoki qisman bajarilmaganligi uchun javobgarlikdan to'liq ozod qilinadi.

8.12. Operator boshqa tashkilotlar tomonidan taqdim qilinadigan aloqa liniyalari ish sifati va unga tegishli bo'lmagan boshqa, shu jumladan boshqa tashkilotlarga tegishli ma'lumotlar uzatish tarmoqlari tranzit uzellari uskunalarining ishga yaroqsizligi uchun javobgar bo'lmaydi.

  1. SHARTNOMANING AMAL QILISH MUDDATI VA UNI BEKOR QILISH TARTIBI

9.1. Shartnoma Ommaviy oferta jismoniy shaxs tomonidan aktseptlangan paytdan e'tiboran kuchga kiradi va Taraflar Shartnoma bo'yicha o'z majburiyatlarini to'liq bajargungacha amal qiladi.

9.2. Foydalanuvchi Servis Interfeyslarida foydalanish mumkin bo'lgan funktsionalga muvofiq Servisdan chiqib ketish orqali istalgan vaqtda Shartnoma ijrosini rad qilishga haqlidir.

9.3. Mazkur Shartnomani bekor qilish Servis doirasida pullik xizmatlar bo'yicha Shartnomalar bekor qilinishini anglatmaydi, agar bunday servislar faollashtirilgan bo'lsa.

9.4. Shartnoma Operator tomonidan mazkur Shartnomada qayd etilgan shartlarga muvofiq bir tomonlama tartibda bekor qilinishi mumkin.

  1. YAKUNIY QOIDALAR

10.1. Mazkur Shartnoma doirasida yuzaga kelishi mumkin bo'lgan barcha da'volar muzokaralar orqali hal qilinadi. Muzokaralar orqali kelishuvga erishilmagan holatda, Taraflar o'z kelishmovchiliklarini O'zR amaldagi qonun hujjatlariga muvofiq sud tartibida hal qiladilar.

10.2. Shartnoma bilan hal qilinmagan barcha masalalar O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonun hujjatlariga muvofiq hal qilinadi.

  1. SERVIS OPERATORI REKVIZITLARI

“CLICK” MChJ

Yuridik manzili: Toshkent shahri, Bratislava ko'chasi, 11-uy.

Bank rekvizitlari: h/r 20208000304942713001

“Asia Alliance Bank” ATBda,

Shayxontohur filiali,

MFO 01057

STIR 302134733