Click tizimida identifikatsiya nima?

Click-Identifikatsiyasi - bu sizning akkauntingizni boshqarish uchun qo'shimcha imkoniyatlar beradigan xususiyatdir. Shu jumladan, firibgarlikka qarshi cheklovlarning yo'qligi yoki soddalashtirilgan tarzda olib tashlanishi (firibgarlikka qarshi cheklovlar, agar firibgar uni egallab olgan degan shubha mavjud bo'lsa, hisobni himoya qilish uchun mo'ljallangan).

Click tizimida verifikatsiya nima?

Verifikatsiya - bu identifikatsiyaning soddalashtirilgan versiyasi, akkauntga kirishga urinayotgan shaxsni ilgari olingan ma'lumotlar bilan tekshirish tartibi. Shunday qilib, verifikatsiya faqat ilgari identifikatsiya qilingan foydalanuvchilar uchun mavjud. U ma'lum funktsiyalardan foydalanish huquqiga tajovuzkor emas, balki egasi ekanligiga ishonch hosil qilish imkonini beradi.

Click tizimida Antifrod nima?

Bu tajovuzkorlarning harakatlariga zudlik bilan javob berish va akkaunt buzilganda firibgarlarning imkoniyatlarini minimallashtirish uchun mo'ljallangan chora-tadbirlar majmuidir. Ushbu chora-tadbirlar majmui pul o'tkazmalari, ma'lum chegaradan yuqori to'lovlar, identifikatsiyalangan egasining shaxsiy ma'lumotlariga kirish va boshqa funktsiyalar uchun cheklovni belgilaydi. Shunday qilib, Antifrod Click tizimidan foydalanish uchun xavfsizlik darajasini sezilarli darajada oshiradi.

Yangi qurilma qo'shganda cheklovlarni qanday olib tashlash mumkin?

Cheklovlarni ikki usulda olib tashlash mumkin:

№1. Verifikatsiyadan o'tish.
Cheklovlarni shu tarzda olib tashlash uchun foydalanuvchi Click tizimida identifikatsiyalangan bo'lishi kerak. Verifikatsiya foydalanuvchining yuzini solishtirish orqali amalga oshiriladi. Bunday holatlarda tizim qabul qilingan tasvirni identifikatsiya jarayonida olingan tasvir bilan solishtiradi. Muvaffaqiyatli verifikatsiya taqdirida, barcha cheklovlar olib tashlanadi. Verifikatsiya jarayonidagi 5 ta muvaffaqiyatsiz urinishdan so'ng, qayta verifikatsiya imkoniyati 24 soatga bloklanadi.

№2. Qo'llab-quvvatlash xizmatiga qo'ng'iroq qilish.
Antifrod tizimi tomonidan qo'yilgan barcha cheklovlarni qo'llab-quvvatlash xizmatiga qo'ng'iroq qilish va operatorga ularning haqiqiyligini tekshirish uchun to'g'ri ma'lumotlarni taqdim etish orqali olib tashlash mumkin.